Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei, Lurte på om dere har linken til en "komplett" energi/kalori/karbohydrater-innhold over forskjellige matvarer/frukt/grønt. Finner lister på nettet men de er over få varer her og der :kaffe:
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Heisann Takk for svar. Prøvde search der me fikk :siden kan ikke åpnes. Og Finnes det en norsk liste tru? :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Heisann Takk for svar. Prøvde search der me fikk :siden kan ikke åpnes. Og Finnes det en norsk liste tru? :rødme: Merkelig, den skal da kunne åpnes greit? :klø: Kjenner ikke til noen norsk side, iverfall ikke i samme kvalitet. Beklager. Får håpe noen andre her har bedre oversikt
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Matvaretabellen inneholder mye info. Merkelig Får ERROR når jeg skal sjekke næringsinnhold her også. Kanskje høyere makter ikke vil at jeg skal gå ned i vekt?
Bomull Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Ja det får jeg også, så de sliter nok med serverne sine. Men jeg har brukt siden mange ganger før så det blir nok i orden om litt.
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Hehhe....folk har nok sprengt serveren til disse nesttsidene etter all julefettet. YOU ARE NOT ALOOOONE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå