Gå til innhold

Psyken min...

Gjest Gjest_Bare meg_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Bare meg_*
Skrevet

Jeg sliter med dyp depressjon, tvangstanker og sykelig sjalusi, og trenger egentlig psykolog. Men problemet er at jeg nettopp har begynt i ny jobb, og jobber fra 8- 16 hver dag. Jeg har ikke råd til å gå til privat. La dette under kropp og helse, da det gjelder min psykiske helse. Jeg er helt på slutten av en mørk tunnel, og ser fremdeles ikke lyset. Kan noen gi noen lure råd?

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill time, og snakk med sjefen din. Han foretrekker garantert at du er borte 1-2 timer en gang i uken, fremfor at du går rundt og er deprimert. Enhver sjef (selv de som gir f i deg og bare bryr seg om sjappa), vet at arbeidsinnsatsen går rett vest når man ikke fungerer optimalt. Det betyr også end el sykemeldinger. Alle tjener på at du får deg hjelp.

Ikke la sånne ting stoppe deg, når du har fått hjelp og har det bedre, kan du komme tilbake og finne dette innlegget, og forundre deg over logikken man lager seg når man strever :klem: Det er ikke noe hinder å ha begynt i ny jobb. Du er jo den du er med alt det du sliter med uansett hvor du jobber, ikke sant? Og det kommer først. Du trenger ikke å være utdypende med sjefen din, men fortell at det er viktig, og at sånn må det bli.

Lykke til, kjempflott at du ønsker å ta tak i dette! Du kommer til å få det så mye bedre, du skal ikke trenge å ha det sånn som du har det nå! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...