Gå til innhold

Prikker på ansikt og kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt feber i noen dager nå, og imorrest da jeg sjekket meg selv i speilet hadde jeg fått prikker i hele ansiktet og på kroppen. Det ser ut som kviser/eksem bare litt større. Jeg har aldri hatt noe lignende tidligere.. jeg har de også inni munnen, hovedsaklig på tannkjøttet. Noen som vet hva dette er for noe? Er det noe som er vits å oppsøke lege for eller vil det gå over av seg selv?

Jeg er en mann på 25 år om det skulle ha noe å si.

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går de bort når du trykker på de med et glass? Om de ikke gjør det KAN det være hjernehinnebetennelse.

Gjest nextlife
Skrevet

Kanskje vannkopper eller 4.barnesykdom?

Skrevet

Røde hunder? :klø:

Feberutslett?

Ring legen du! :)

(Hva er 4. barnesykdom? Trodde det bare var vannkopper, meslinger og røde hunder jeg? :klø: )

Gjest nextlife
Skrevet

4.barnesykdom er en barnesykdom forårsaket av et virus i Herpes familien. Den rammer oftest små barn, men kan også ramme unge voksne. Man har som regel høy feber i 2-4 dager, eller ingen symptomer. Når feberen går ned kommer det et rødt utslett som varer ca 3 dager. Den regnes vel for å være en av de mest uskyldige barnesykdommene

Skrevet
4.barnesykdom er en barnesykdom forårsaket av et virus i Herpes familien. Den rammer oftest små barn, men kan også ramme unge voksne. Man har som regel høy feber i 2-4 dager, eller ingen symptomer. Når feberen går ned kommer det et rødt utslett som varer ca 3 dager. Den regnes vel for å være en av de mest uskyldige barnesykdommene

Ja, da har jeg lært noe nytt i dag og! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...