Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:popcorn:

Tusen takk for svar alle sammen!

Ja, skal kjøre dette løpet ferdig nå.... og det skal bli godt når det er over...

Leser vell egentlig bare ett innlegg som gjør oppmerksom på at barnet har rettigheter - foreldrenen plikter. Sier at det er ikke rart og merkelig med konflikter. Stormåsen til Odd Børretsen er VAKKER i forhold til ENLSIGE MØDRE på dette fora.

Livredd for å snakke - prøv med ett spørsmål - IKKE KRAV.

Forøvrig har fedre utgifter i forhold til samvær med egne barn som ENLSLIGE MØDRE aldri snakker om. Fedrene må ha bolig, må ha mat, må ha hygiene artikler, må ha strøm, må ha muligheter til å hente bringe og ofte koster dette panger + ferie, sosiale aktiviteter med mere. Spør da en far om det kan deles på tiltak STAEN gir, blir dette BLANKT avvist, med begrunnelse -DET ER MINE RETTIGHETER -LES ENSLIG MOR. Sund at det ikke er flere 4 h gårder med netting :-)

Innlegget er endret iht KGs regler.

MissStiles, mod

Endret av MissStiles
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jomfrua_*
Skrevet

Ja, ja Inkas.........du fokuserer på krav. Men det det egentlig handler om her er jo en foreldre som ikke forholder seg til sine forpliktelser/ansvar som foreldre.

Tror kanskje du har for mange pigger ute - til å kunne se saken som den er.

Skrevet
Så stikker kjerringa på "ferie" til utlandet og kommer aldri til landet igjen med barnet. Da står du der med skjegget i postkassen. GRATULERE!!

:legrine:

Skrevet
Ja, ja Inkas.........du fokuserer på krav. Men det det egentlig handler om her er jo en foreldre som ikke forholder seg til sine forpliktelser/ansvar som foreldre.

Tror kanskje du har for mange pigger ute - til å kunne se saken som den er.

Generalista er vell egentlig de fleste, men enslige mødre er eksperter på hva de har rett til og krav på:-)

Jeg kommer gladelig med en oppfordring i stedet for pjattet deres i skjulte fora.

KREV BARN RETT ÅPENT OG ÆRLIG - Det vil si to foreldre som utgangspunt ved skillsmisse. Likeverdige og likedelte kår med respekt og fokus på hva barn / barna vil totalt sett komme best ut av ved forenelige vilkår. Her ser vi bort fra de som av en eller flere årsaker ikke vil eller ikke er i stand til å være god omsorgsorgsperson for og til egne / felles barn.

Enslige mødre må starte med å legge hevn, forsmådhet, grådighet, kontroll og egen vinning på "HYLLA"!! Stå frem som dere taler. Ta ansvar og krev barns rett til 50/50 etter skilsmisse. Da vil mye av konfliktpunktenen være borte og en reell løsning som er tilpasset hver enkelt situasjon sannsynligvis være enklere å komme frem til:-) eller blir det for vanskelig - da får dere ( enlige mødre) ikke ha retten til å syte, klage og være økonomiens vinnere ved skillsmisse:-)

Æ bærre spør ! Skal gi kreditt til at det virker tilsynelatende som at det er noen av disse "enslige mødrene" som tar til etterretning lovtekstens formulering og at Norge har ratifisert Barnekonvensjonene.

Men det er kanskje litt for meget å sette seg inn i. Bedre å sitte på ræva og slarve om have JEG har krav på og hve jeg har rett til?????? Lykke til med morrradagen, sei nu bærre Æ :-)

Skrevet
Generalista er vell egentlig de fleste, men enslige mødre er eksperter på hva de har rett til og krav på:-)

Jeg kommer gladelig med en oppfordring i stedet for pjattet deres i skjulte fora.

KREV BARN RETT ÅPENT OG ÆRLIG - Det vil si to foreldre som utgangspunt ved skillsmisse. Likeverdige og likedelte kår med respekt og fokus på hva barn / barna vil totalt sett komme best ut av ved forenelige vilkår. Her ser vi bort fra de som av en eller flere årsaker ikke vil eller ikke er i stand til å være god omsorgsorgsperson for og til egne / felles barn.

Enslige mødre må starte med å legge hevn, forsmådhet, grådighet, kontroll og egen vinning på "HYLLA"!! Stå frem som dere taler. Ta ansvar og krev barns rett til 50/50 etter skilsmisse. Da vil mye av konfliktpunktenen være borte og en reell løsning som er tilpasset hver enkelt situasjon sannsynligvis være enklere å komme frem til:-) eller blir det for vanskelig - da får dere ( enlige mødre) ikke ha retten til å syte, klage og være økonomiens vinnere ved skillsmisse:-)

Æ bærre spør ! Skal gi kreditt til at det virker tilsynelatende som at det er noen av disse "enslige mødrene" som tar til etterretning lovtekstens formulering og at Norge har ratifisert Barnekonvensjonene.

Men det er kanskje litt for meget å sette seg inn i. Bedre å sitte på ræva og slarve om have JEG har krav på og hve jeg har rett til?????? Lykke til med morrradagen, sei nu bærre Æ :-)

Men hva har dette med ts situasjon?

Skrevet

Tråden ble startet i 2008.....

en får håpe ts har fått orden på saken, det er faktisk så enkelt som at BARNET har krav på forsørgelse - også økonomisk - fra begge sine foreldre.

Skrevet
Tråden ble startet i 2008.....

en får håpe ts har fått orden på saken, det er faktisk så enkelt som at BARNET har krav på forsørgelse - også økonomisk - fra begge sine foreldre.

:popcorn: skål og si amen. Der er vi ikke uenig, men når vilkår som er dedikert barnet og blir eid av mor, da er det ikke lenger snakk om gjensidig plikt til underhold. Hvis enslig mor ser slik på saken, da burde det vell ikke være behov for en lov som presumptivt gir ENSLIG MOR retten ti å administrere pliktig underhold. Del likt, bruk mulighetene og gå til domstol etter at begge eller en part ikke vil legge til rette for fellee oppgaveløsnig til DET BESTE FOR VÅRE BARN?????????????

Horfor unviker dere eller unlater dere (enlige mødre) å svare på direkte oppfordring i ht likestilling ved barn vs arbeidslivet. Med slik holdning undergraver dere den troverdigheten og forståelsen som har vært noen år. Pendelen treffer dere på vei tilbake NÅ: Da skal jeg, som har slåss for likeverdig arbeidskår og likestilling toe mine hender og nesten nyte return deres. Det er nemlig for jævlig å være far til barn, frarøves alt, stilles i misskreditt ved supekt mistenkeliggjøring, vilkår for barn i delte hjem foringes og alt dete pga kvinnen, loven og junta feministene, som ikke vet hva samhandling, samarbeid går ut på??????

Hvis dere vet det, start med offentlig bearbeiding av lovverket, KREV AT FEDRENE STILLER OPP men ikke anvend lvoen mot fedrene rof PÆNGAN. Det ksoter nemlig for menn å bo og!!! Men den vil dere ikke se, bar ha, ha, ha, ha ...........................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...