Gå til innhold

En gåte


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun ikke

kjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble

forelsket i ham øyeblikkelig! Da begravelsen var over forsvant han

uten at hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen visste hvem

han var og hun kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun

søsteren sin.

Spørsmål: Hva var motivet for at hun drepte søstera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Ja, hun tok livet av søsteren i håp om at fyren ville dukke opp i begravelsen hennes, i og med at han tydeligvis kjente moren ville han kanskje ha en grunn til å møte i søsterens begravelse også.

Det er ingen psykopat-test, men psykopater tar den visst ganske raskt. Jeg brukte ca. 15 sek. første gangen jeg hørte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama

jeg er phsyco...for ikke bare skjønner jeg motivet, men jeg støtter det også...herregud, mannen må jo være på grensa til perfekt om hun er villig til å drepe for et telefonnummer =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Trine_*
En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun ikke

kjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble

forelsket i ham øyeblikkelig! Da begravelsen var over forsvant han

uten at hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen visste hvem

han var og hun kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun

søsteren sin.

Spørsmål: Hva var motivet for at hun drepte søstera?

Det var da fordi manden var gået emd søsteren hjem efter begravelsen???!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun tok livet av søsteren i håp om at fyren ville dukke opp i begravelsen hennes, i og med at han tydeligvis kjente moren ville han kanskje ha en grunn til å møte i søsterens begravelse også.

Det er ingen psykopat-test, men psykopater tar den visst ganske raskt. Jeg brukte ca. 15 sek. første gangen jeg hørte den.

Man er jo ikke nødvendigvis psykopat dersom man er intelligens nok til å løse denne gåten.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trine_*
Man er jo ikke nødvendigvis psykopat dersom man er intelligens nok til å løse denne gåten.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Helt enig med dig , Kitten- iøvrigt er der jo adskillige svarmuligheder. Nogen vil sige at det er for at han skal dukke op til begravelsen (den mest oplagte), andre (som mig) ville sige at det var fordi at han var gået med søsteren (jalousi- hun ville have ham selv) og endelig kunne hun jo bare være igang med at udrydde hele familien- pga. arven eller fordi hun er psykopat? Jeg er meget intellligent og har åbenbart psykopatiske tendenser- at jeg kan komme op med flere svarmuligheder gør mig bare meget værre! Det er nok fordi jeg er dansker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trine_*
Helt enig med dig , Kitten- iøvrigt er der jo adskillige svarmuligheder. Nogen vil sige at det er for at han skal dukke op til begravelsen (den mest oplagte), andre (som mig) ville sige at det var fordi at han var gået med søsteren (jalousi- hun ville have ham selv) og endelig kunne hun jo bare være igang med at udrydde hele familien- pga. arven eller fordi hun er psykopat? Jeg er meget intellligent og har åbenbart psykopatiske tendenser- at jeg kan komme op med flere svarmuligheder gør mig bare meget værre! Det er nok fordi jeg er dansker

Endelig er der jo den mulighed at mördet på søsteren slet ikke har noget emd ovenstående at gøre- det kan være at hun bare er lystmorder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok meg en sekund å komme på det - men jeg tviler på at jeg er psykopat. Det var jo ren logikk.

Men jeg ser på utrolig mye krim, så det kan nok spille en rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tine_*
En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun ikke

kjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble

forelsket i ham øyeblikkelig! Da begravelsen var over forsvant han

uten at hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen visste hvem

han var og hun kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun

søsteren sin.

Spørsmål: Hva var motivet for at hun drepte søstera?

Fordi hun håpet på at denne mannen ville dukke opp igjen i søsterens begravelse slik at hun kunne treffe han igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at mannen var presten i begravelsen..

Edit:Æsj, jeg fikk ikke med meg at de ikke visste hvem det var, men poenget blir egentlig det samme som mange andre her har sagt før meg

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...