Gå til innhold

Tror dere ikke at han slo hunden !!!

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor
Skrevet

skrev et innleg i går om ene naboen som har en pittbull lös blandt alle andre naboers unger.

Spiller egentlig liten rolle vilken type hund det er bortsett fra at denne rasen er mer berykktet enn hva andre er.

ga ganske så bra beskje til den kvinnelige hunde eieren i går ,og i dag ko hun med bånd på hunden og lenket den fast til benken og satt der og drakk kaffe.

jaja nokk om det.

Samboeren henns kom etter en stund og begyntte sparke ball med noen av de store barna ,hunden som er gal etter baller begynnte å bjeffe.

Jeg prövde å avlede hunden og få dens oppmerksomhet siden det er forstyrrende å höre på bjeffing for både oss som satt og pratet og andre i nabolaget.

Hunden holdt ikke munn og ble ivrigere og ivrigere etter å ville komme seg til ballen.

da den mannlige idioten av en hune eier gikk bort og bgynnte å denge lös på hunden.

Jeg spör han hva i helvete han driver på med og ber han slutte.

Noe han ikke hörer på.

Han forsetter spille ball etter han har slått hunden i noen minutter,hunden bgynner bjeffe igjenn og fyren går bort og forsetter slå hunden.

Jeg ber han slutte og tenke over hva han gjör.

da jeg får beskje om at en slik type hund må man slå for at de skal väre neders på rang stuien.

Jeg pröver fortvilt å fortelle denne mannen at han 8månder gammle sönn ikke har en sjangs mot denne hunden og at han lärer hunden bare å väre redd den som er sterkest fysisk og at hans sönn da blir et lett bytte for hunden.

Pröver også forklare at hunden blir redd hender som kommer fort på den og at dette gjör at barna som går rudt gpår i fare for at hunden skal angripe i tro om at de angriper den eller skal slå den.

Alle vet jo hvor viomsete et barn kan väre og hvordan hendene deres vifter frem og tilbake.

Han ber meg holde kjäft om hva jeg mener han bör og ikke bör gjöre med sin hund.

Oki jeg kan respektere det , men ikke så lenge at han har hunden lös blandt mitt barn og eller i närheten av henne i eller ikke i båndt.

Denne hunden er jo blitt om gjort til en stor risiko mener jeg og denne risikoen vil jeg ikke ta med min datter.

Så det jeg sier til denne fyren er at oki jeg kan holde kjäft om ditt dyre hold så lenge jeg ikke ser din hund i nähetn av min datter eller lös der hvor min datter kan befinne seg.

For selv om han er villig å sette sin sönn i daglig fare ved å vannskjöte hunden sin så vil ikke jeg ta den sjangsen.

Rett skal väre rett og jeg ga også beskje om at om jeg så hunden lös var jeg deb förste som tok opp tele fonen og ringte inn klare for at de har den lös i nabolaget.

Han ble såklart sindt og slengte dritt etter meg på romansk ,men det får stå sin pröve.

nei evne veike mennesker.....bläääää

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nei fy f***..

En sånn person skal i det heletatt ikke ha hund!!!! Han har jo ikke peiling på hva han gjør.

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok gått videre med saken, for det der er dyreplageri!!!!!!!!!!

:evil: :evil: :evil:

Nok et tydelig tegn på hvor mange som ikke skulle hatt hund..eller noe annet dyr for den saks skyld.

Skrevet

Det er pga slike eiere at denne rasen er forbudt her i landet! Og det er også slike eiere som har gjort at "lignende" raser også blir forbudt!

Dette gjør meg skikkelig forbanna!!! :evil:

Skrevet

Hadde det vært meg som var i nærheten der skulle han fyren fått høre det!

Jeg har sett en som hadde med hunden sin, samme hva rase det er, mener dette var en blanding. Så var det en unge som kom hjem fra skolen - hunden var ikke i bånd. Ungen gikk forbi, og hunden gikk løs på ungen og ristet den i beinet. Eieren tok å kjeftet på UNGEN fordi han gikk forbi! Og begynte senere å denge løs på hunden. Jeg gikk bort og snakket til personen, men fikk beskjed om at hvis jeg ikke holdt meg unna ville personen sprette opp magen min og andre vet hva han ville gjøre. Han ville også sende hunden på meg. Fy så forbanna jeg ble, var da enda godt jeg hadde mobilen min med meg slik at jeg fikk ringt politiet.

Slike eiere har ingenting med å ha en hund! :evil:

Skrevet

Hva med å anmelde hundeeierne for dyreplageri?

Jeg er enig i det du sier, Lottemor, denne hunden lærer seg bare til å bli redd ved å bli mishandlet slik. Redd hund = fare for omgivelsene.

Vibeke

Skrevet

Dette må du melde til dyrevernet. :frustrert:

Hunden blir jo redd og fortjener ikke og bli behandlet sånn.

Den kan jo bli en fare for mennesker, når han er sånn :evil:

Den bør bli omplassert fort som F...

Jeg synes du skal ringe dyrevernet :wink: .

Skrevet

Jeg synes også du skal ringe dyrevernet, denne mannen kan jo ikke ha hund! Du må også gjøre det fordi dette kan gå utover mannens barn, en hund som blir slått (uansett rase) er livsfarlig!

Skrevet

Fy søren !!!

man skal ikke slå løs på en hund uansett rase !!! Han skulle aldri hatt hund!!!!!!! blir så sinna ...... :evil: For en drittsekk!!!! :x Stakakr s hund!!!!! Og makan til dårlig forbilde for ungene da ....lære de at det er ok å slå dyr !!!

Nei fy fa*n!!! :evil:

Gjest Lottemor
Skrevet

jeg höres sikkert rett og slett kynisk ut, men jeg kommer ikke ringe til dyrevernet.

Det jeg er mest bekymmret for er min datter i dette til fellet.

kommer til å klage til styret i boetslaget,og etter nokk klager får de vel valget om å kvitte meg med hunden eller flytte.

Så får det bli noens andres oppgave å melle denne mannen til dyrevernet.

Vill rett og slett ikke sette familien min i mer fare enn hva jeg har gjort,hörte nemmelig at denne fyren var for ikke så lenge siden innvolvert i et skyte drama som var like ved der vi bor.

Om dere fatter.

Skrevet

Jeg tror du likevel bør kontake dyrevernet. Hvis du er redd for at han skal hevne seg på deg kan du sikkert be dem om å ikke fortelle ham at det var du som ringte til dem.

Gjest gjest1
Skrevet

Lottemor; denne hunden er en potensiell fare for de andre barna i borettslaget også, ikke bare for din datter og naboens sønn. Hvordan ville du føle det den dagen hunden angriper og skambiter ett eller annet barn, og det kunne vært unngått dersom du hadde ringt og anmeldt ham. er det dessuten en pitbull så er de ulovlige her i landet - da har man vel forsåvidt meldeplikt?

Jeg hadde ikke tatt sjansen på ikke å anmelde ham.

Gjest Lottemor
Skrevet

Jeg som alene har gitt denne mannen beskj om hvilken fare han setter sin kone og sin sönn i og alle andre barn i gaten når den er lös.

Han holder nå hunden i bånn pga dette og fordi at jeg startet et opprör i og med at ingen törrde si i fra til denne mannen.

Jeg tar ansvar for mitt barn og så får han ta ansvar for sitt barn.

Så lenge han har hunden i bånn har vi kom overens om at jeg sier ikke noe om hans dyre hold.

han har hunden i bånn....

Noen andre får ta oppgaven å ringe til dyrevernet,for jeg vil ikke utpeke andre vitner til hendelse for de vil jo da vite hvem som har ringt dyrevernet ikke sant!!!

Blir det for ille så kan jeg vel alltid forgifte hunden med litt vindusspyle veske så er problemmet borte (det var en spök) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...