Gjest Gjest glad for å være anonym ;) Skrevet 30. januar 2008 #41 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg kommer fra ett hjem der man kan fise og brake fritt. Og det er jeg veldig glad for!! Men har desverre aldri klart å gjøre dette i noe forhold og dette har gjort meg veldig anspent. Jada, jeg skjønner de som ikke ser helt greia, MEN.... Da har dere antakeligvis ikke noe problem med allergier/irritabel tykktarm/oppblåshet/bobling i magen som jeg og mange andre har. Har du noe sånt så blir du også veldig opphengt, for å gå rundt å ha mageknip er virkelig ikke noe ålreit. I de siste forholdene mine har jeg blitt ganske stressa pga dette her. Det eneste som hjelper meg er å kunne slappe HELT av og kunne gå på en do der jeg vet ingen hører meg. Og er man hos en ny kjæreste og han har en veldig lytt leilighet, vel..... Da spenner man seg, får ikke gått ordentlig på do, man forblir oppblåst og føler seg generellt lite lekker. Jeg har prøvd det meste av alternativ behandling, men mitt håp er at den dagen jeg møter drømmemannen så aksepterer han ALT ved meg Jeg kan nesten ikke ha en som er prippen på dette. Hm...ett eget promperom hadde vært flott.... Lydisolert fra resten av huset, haha :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 1. februar 2008 #42 Del Skrevet 1. februar 2008 Hm...ett eget promperom hadde vært flott.... Lydisolert fra resten av huset, haha :D Velkommen inn! (Det er ei hel brakke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #43 Del Skrevet 1. februar 2008 Hahaha, HELT konge!! Jeg er med :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå