Gå til innhold

Detox rensekur-effekt?

Fremhevede innlegg

Gjest *marie*
Skrevet

Hei,

Har nå forsøkt Detox rensekur i pilleform i seks dager.

Foreløpig ser /kjenner jeg ingen effekt,i følge butikken og pakningsvedlagget skal det være effekt fra første dag. Men jeg har hverken fått kviser eller vondt i hodet.

Noen andre som har forsøkt denne uten effekt?

Hva er eventuelt grunnen til at den ikke fungerer?

marie :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro av forklaringen har flere årsaker.

1. Kroppen er selvrensende.

2. Det som lagres i kroppen lagres i leveren. Den kan du aldri rense..

Som et lite ps, jeg skulle gjerne likt å vite hvordan de som produserer slike rensemidler mener at hodepine er en vanlig bivirkning. Hvordan i alle dager skulle dette skje?

Gjest *marie*
Skrevet
Som et lite ps, jeg skulle gjerne likt å vite hvordan de som produserer slike rensemidler mener at hodepine er en vanlig bivirkning. Hvordan i alle dager skulle dette skje?

Har ikke pakningsvedlegget her, så vet ikke hva som står der.

Men i butikken sa de i alle fall at hodepine er den vanligste bivirkningen og andre jeg kjenner som har benyttet seg av slike kurer har fått vondt i hodet. :sjenert:

Gjest Bolledeig
Skrevet

Det er trolig på grunn av at du er blitt dehydrert, og er man dehydrert får man vondt i hodet (hello, fyllesyke)

Ellers har jeg liten tro på rensekurer. Som sagt tidligere, kroppens "rensere" blir ikke renset med en sånn kur, de driver stort sett bare vann ut av kroppen, og den beste måten å gjøre det på er faktisk å bare være flink å hydrere kroppen. Hvis man får kviser kan jo det være et tegn på at det du tar tøyser med hormonene dine (just sayin) og da ville jeg I HVERTFALL ikke drevet på med det.

Til deg, du gjest som vurderer å poste innlegg under meg her om at rensekuren har forandret livet ditt, og at alle må kjøpe, flott for deg, og det er bra det funker for noen, men for min del blir det å kaste penger ut av vinduet man ellers kunne brukt på sunn mat, og mosjon, som virkelig hjelper kroppen å rense opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...