Avalon Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg vurderer å prøve ut brasiliansk voksing etterhvert. Har ikke tålt andre hårfjernings produkter, og de jeg har tålt har aldri tatt alt og de lukter skikkelig ille. Barbering syns jeg rett og slett gjør vondt. Det er litt pinlig det jeg vil spør om, men here it goes: når de da vokser, fjerner de også det du eventuellt har av hårvekst i "bak området"? og et spm til på slutten som ikke er så pinlig, er det lurt og stusse dusken hvis du har lange hår, eller er det ikke nødvendig?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg vurderer å prøve ut brasiliansk voksing etterhvert. Har ikke tålt andre hårfjernings produkter, og de jeg har tålt har aldri tatt alt og de lukter skikkelig ille. Barbering syns jeg rett og slett gjør vondt. Det er litt pinlig det jeg vil spør om, men here it goes: når de da vokser, fjerner de også det du eventuellt har av hårvekst i "bak området"? og et spm til på slutten som ikke er så pinlig, er det lurt og stusse dusken hvis du har lange hår, eller er det ikke nødvendig? De tar alt både fremme og bak. du kan evt velge om du vil beholde en stripe foran. ja, du kan jo gjerne stusse litt også først, kortere hår er heller ikke så vonde å fjerne som de lenger. .
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Ja de fjerner i "bak området" Hårene burder være ca en cm slik at de får med alt. Er de veldig lange kan du stusse de litt for er de veldig lange lugger det litt mer og er litt mer smertefullt. Men store forskjellen er det ikke, så spørs om det er verdt "strevet". Lykke til! Det anbefales:)
Avalon Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 De tar alt både fremme og bak. du kan evt velge om du vil beholde en stripe foran. ja, du kan jo gjerne stusse litt også først, kortere hår er heller ikke så vonde å fjerne som de lenger. . Tusen takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Bare ikke gå på spinningtime rett etterpå been there. and won't recommend it!
Vici Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Er det noen som vil anbefale et spesielt sted å ta brasiliansk på? Hvor lang tid tar behandlingen? Hvor raskt vokser det ut igjen?
fager Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Bare ikke gå på spinningtime rett etterpå been there. and won't recommend it! dakar. jeg skal jeg ihvertfall huske på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå