Gå til innhold

Hva er hemmelig for brudgommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.... Hva er hemmelig..... :lete:

Hva får han se/vite og hva får han ikke se/vite?

:lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde ikke sett noe av det jeg skulle ha på meg den dagen, muligens bortsett fra skoene, som jeg gikk med hjemme noen dager for å gå dem inn. Sløret, krona (at jeg i det hele tatt skulle ha krone), smykket etc, det fikk hen ikke se før han så meg ferdig pyntet på bryllupsdagen.

Jeg syntes det var veldig greit sånn, så var hele jeg en "overraskelse". Som han selv sa, et lite øyeblikk så han bare på meg og lurte på hvem som hadde limt på meg perler, før han kom til at det nok ikke var limt på... (jeg hadde et perlesmykke med perler spredd utover fem rader med "usynlig" sen)

Jeg så hans klær da han hentet dem et par dager før vielsen, og mansjettknappene var jeg med da han kjøpte, så helt "likestilling" hadde vi ikke der...

Skrevet
Ja.... Hva er hemmelig..... :lete:

Hva får han se/vite og hva får han ikke se/vite?

:lur:

Jeg er total utradisjonell... ikke no er hemmelig.. jeg hadde faktisk med ham en gang for å prøve kjoler... så han vet alt... blir jo anderledes på dagen for da ser man jo en helhet i stedet for grå som jeg følte meg i en finkjole uten sminke ect...

Det er viktig for meg at han synes det er fint.. og ha noen å diskutere det med, og siden jeg ikke er så mye med venner grunnet små barn så spør jeg bare ham...

Men han må sove borte natt til dagen, så der holder jeg meg til overtro.. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Hm.... han har sett skoene mine, men vet ikke at jeg skal ha slør og tiara, og det jeg sitter å stusser på er om jeg skal fortelle at jeg skal ha slør så han kan tørrtrene litt (med ett skjerf) på å løfte det "vekk" så ikke hår og tiara følger med når han løfter opp sløret i kirka... :fnise:

Vi prøvde å "lette" litt på sløret på salongen, og det tok tre forsøk før vi fant ut hvordan vi kunne løfte det av uten å ta knekken på det.... hehe

edit, glemte noe:

Vi kommer ikke til å sove hver for oss natta før, det hadde jeg bare blitt superstressa av..hehe

Og dressen skal jeg være med å kjøpe... :lur:

Endret av smotti
Gjest hurramegrundt
Skrevet

Det kan nok være lurt å fortelle ham det Smotti, slik at han kan øve :ler:

Eller nevne noe for ham om hvordan man gjør det. Å ha slør foran ansiktet er ikke vanlig i Norge, så hvis han ikke er fra England eller andre land med den skikken er det ikke sikkert han vet det.

Skrevet

Om sløret skal over hodet, og det er vanskelig å få til fint, er det kanskje greit at han får øve ja...

Jeg hadde slør som bare var bakpå hodet, derved slapp vi den bekymringen, og han trengte ikke vite noe om sløret mitt.

Skrevet

Han har sett endel av de kjolene jeg synes er fine, han vet jeg har lyst på slør, men that's about it! Jeg har ikke tenkt å se hans antrekk heller, så da blir det like spennende for oss begge! I tillegg skal han skal bestemme brudebuketten slik tradisjonen er, han har dog bedd meg om å vise han bilder av ting jeg liker slik at han ikke bommer helt, men noen bestilling blir det ikke :fnise:

Skrevet

jeg har lyst å holde kolen, skoa og hele pakka hemmelig for han... det hadde vært kjekt om jeg ikke visste hva han hadde på seg og, men jeg er litt kontrollfrik så jeg vil vite at vi skal se litt matcha ut...

Men jeg har lyst å ha han med meg en tur ut å se på brudekjoler, så jeg får se...

Klemmm...

Skrevet

Jeg hadde ingen hemmeligheter for mannen min til bryllupet, han var til og med meg da jeg kjøpte kjolen. Jeg så ikke poenget med å holde ting skjult, bryllupsdagen er helt spesiell likevel og jeg syntes det var så fint å kunne være sammen om absolutt alle forberedelser.

Gjest *marie*
Skrevet

Kjole,slør, tiara og øredobber er hemmelig.

Egentlig skulle halssmykket vært hemmelige også-men viste han det ved en feil.

Skoene kommer han vel også til å se-regner med å gå de inn hjemme.

Og hans antrekk skal visst være hemmelig for meg :-D

Skrevet

Klærne er en hemlighet,og litt av innslagene utover kvelden.

Ikke nødvendig men mest på gøy, noe av gammle tradisjoner kan jo være greit å holde på.

Vi skal ikke være sammen siste kvelden , den skal jeg tilbringe med forlover.

Blir hyggelig regner jeg med - da er jo alt klappet og klart!!!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har egentlig veldig lyst til å ha ham med meg i planlegging og innkjøp av hva jeg skal ha på meg, siden vi ofte gir hverandre råd når det gjelder klær. Men jeg regner med at han ikke får se det jeg skal ha på meg før dagen. Men det kan godt være at jeg beskriver det hele, f.eks. om jeg skal ha slør, kort eller lang kjole osv.

Skrevet

Ser at det er mange forskjellige meninger her.. :fnise: Jeg er også litt kontroll og match frik.. hehe

skoene må han jo se, kan jo ikke be han lukke igjen øya fordi jeg skal gå de inn..... :fnise:

Jeg tenkte som så at visst jeg først skulle ha slør, så kunne jeg like gjerne ha det foran ansiktet opp kirkegulvet.. er jo ikke så lenge det skal være foran ansiktet..... tror jeg....... :lete: ble litt usikker nå.... hehe

Skrevet

Han får ikke se kjolen min nei, og han får nok ikke se tilbehøret heller (har ikke kjøpt det enda), men han vet at jeg skal ha slør. Og skoene er jeg ikke så nøye med om han ser - de kommer vel knapt til å vises på bryllupsdagen også:) Natta før sover vi sammen som vanlig, men han får ikke se meg ferdig pyntet før jeg kommer opp kirkegulvet.

Skrevet

Han får ikke se kjolen eller noe av det andre jeg skal ha på meg. Det skal holdes hemmellig. Men skoene må han vel se siden de bør gåes inn. Jeg vil gjerne se hva han skal ha på seg, men hvis han ikke vil så får det være. Vi skal ikke tilbringe siste natten sammen. Har ikke bestemt meg for hvem jeg skal være sammen med på natten, det får jeg ta når det nærmer seg.

Gjest snazaroo
Skrevet

Ingenting er hemmelig :ler:

Han har allerede sett alt, da han var med da jeg kjøpte kjolen.

Jeg tror ikke vi skal sove hver for oss den natten.

Jeg hater å sove uten han jo :rosasmil:

Men, han skal til sin mor sammen med forloveren sin på dagen, og jeg skal jo hit og dit med forloveren min. Så han får ikke se meg fiks ferdig og nydelig :lol: før jeg går inn i kirken. Blir nok litt annerledes det, enn den dagen jeg prøvde kjolen foran ham. Dessuten jeg jeg love deg at han ikke husker noen detaljer på kjolen lenger. Hehe. Han husker at den er fin, hihi.

Skrevet

Kjolen min er topp hemmelig. Han vet at jeg skal ha slør, men det har han heller ikke sett. Kjøpte tiaraen min på e-bay, og da måtte jeg ha hjelp til betalingen, så den har han sett (og kjøpt, :fnise: ) Ellers vet han at jeg skal bruke diamantsmykket og øredobbene jeg har fått i gave av han. Men hårfrisyre og slikt holdes hemmelig. Sånn helhetsmessig tror jeg ikke han kan se for seg hvordan jeg blir på vår bryllupsdag! Selv om han vet noen små-ting...

Jeg får heller ikke se han i den splitter nye bunaden hans, så jeg gleeeeeder meg til å se han stående der oppe i kirken! :hjerte:

...og jeg kaster han ut natten før bryllupet, stakkars mannen!

Skrevet

Kjolen min har han sett, men har får ikke se undertøyet!!! :)

Vi har heller endel andre overraskelser for hverandre den dagen.

Gjest jordnær brud
Skrevet

Synes dette med å holde ting hemmelig er veldig fjortis. Jeg har et veldig jordnært syn på både bryllupet og ekteskapet, har aldri drømt om å være prinsesse for en dag og har heller ingen forventinger om at dagen skal bli superromantisk. For oss var den dagen vi bestemte oss for å dele livet sammen mer spesiell enn den dagen vi skal kle oss ut som brudepar på utstilling for venner og familie.

Det er vår fest, vi planlegger og betaler den sammen. Er derfor heller ikke naturlig at vi "holder" hemmelig for hverandre.

Men kommer nok alikevel til å være noe vi ikke har sett før dagen. Han var med å prøvde kjoler, han er jo den som kjenner meg best og vet hva jeg pleier å like.

Men tar heller med en vennine når jeg skal finne slør så jeg slipper kommentarer som "synes all er like fine jeg".

Han ordner transporten, ikke at den er hemmelig men jeg bryr meg om når det gjelder den er at vi kommer frem.

Regner ikke med at jeg tar med ham for å finne undertøy heller, er jeg som skal bruke det og da vil jeg ha noe jeg synes er komfortabelt.

Skrevet (endret)

Alt jeg skal ha på er hemmelig for han. Jeg er - i likhet med noen andre her - kontrollfreak, så jeg skal være med når han skal finne antrekk :fnise: Men også fordi han ønsker det...

Ellers så skal vi sove hver for oss natten før. Ikke av noen spesiell grunn, men fordi det er litt morsomt... eller ja, kall det hva du vil - gjerne fjortis for meg...

I tillegg skal vi holde hemmelig for alle hvem og hva som skal synges av solist i kirka.

Endret av Elliebellie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...