Gå til innhold

E-mail sendt ut fra min hotmail konto


gard

Anbefalte innlegg

Hei

Det virker ut som det er blitt sendt ut flere e-mailer fra min hotmail konto igår til de fleste av mine kontakter. Dette skjedde mens jeg satt på jobben og var online!! Betyr dette at min hotmail konto er blitt hacket eller kan det være et virus som har sendt ut e-mail fra hotmail kontoen? Jeg trodde ikke at web-baserte mailsystemer var utsatt for denne typen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl
Hei

Det virker ut som det er blitt sendt ut flere e-mailer fra min hotmail konto igår til de fleste av mine kontakter. Dette skjedde mens jeg satt på jobben og var online!! Betyr dette at min hotmail konto er blitt hacket eller kan det være et virus som har sendt ut e-mail fra hotmail kontoen? Jeg trodde ikke at web-baserte mailsystemer var utsatt for denne typen problemer.

Jeg vet iallefall at virus sender bilder og vedlegg til kontaktene dine via msn, så da er det jo godt mulig at det kan gjøres via mail også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det virker ut som det er blitt sendt ut flere e-mailer fra min hotmail konto igår til de fleste av mine kontakter. Dette skjedde mens jeg satt på jobben og var online!! Betyr dette at min hotmail konto er blitt hacket eller kan det være et virus som har sendt ut e-mail fra hotmail kontoen? Jeg trodde ikke at web-baserte mailsystemer var utsatt for denne typen problemer.

Kan du se at det ligger meldinger i din hotmail-utboks? Om ikke er det lett å forfalske en avsender id og det skjer relativt ofte, Da kan det godt komme fra en annen maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes virus, som på infiserte PCer, kopierer adresseboken til vedkommende. Det blir så sendt epost med en av epostadressene som avsender med viruset.

Med mindre du har lagt til hotmailen din som konto på for eksempel Outlook så er det tvilsomt at eposten er sendt fra din epostkonto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...