Gå til innhold

Kjenner dere liv?


LilleMy28

Anbefalte innlegg

Det er jo veldig tidlig enda, er akkurat 13 uker idag, men når jeg pusset tennene i morges så kjente jeg plutselig som om jeg hadde leamus i magen sånn omtrent der jeg innbiller meg at den ligger :overrasket:

Det varte kanskje bare ett sekund eller to, men det var slik at jeg stoppet helt opp og tenkte "hva i alle dager var det?"

Innbilning eller ikke? Rart var det iallefall, og det gjorde plutselig dagen noe mer spennende :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 15 nå, og har kjent liv en ukes tid. Spesielt når jeg legger meg om kvelden kjenner jeg det. Sist jeg var gravid kjente jeg ikke liv før jeg var i uke 16, men det er vanligere å kjenne det tidligere i senere svangerskap.

Jeg gleder meg til jeg kjenner ordentlig med liv hver dag. Jeg husker fra sist at jeg slappet mye mer av når jeg fikk min daglige bekreftelse på at den lille hadde det bra der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent litt. Det var da jeg bøyet meg ned for å plukke opp noe jeg mistet mens jeg laget middag. Merket en liten bevegelse er inne. :hjerte: Det var i går. Har ikke kjent noe mer etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...