Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei Vet ikke om jeg plasserte tråden riktig, men uansett. Jeg er nå drittlei av å barbere meg så å si hver dag, huden min tåler det ikke og jeg har ikke tålmodigheten lenger. Jeg har tenkt på å kjøpe meg en epilator og vet at det koster alt fra et par hundre kroner og til 999kr. Nå har ikke jeg tusen kroner å bruke på det, men er villig til å bruke noen hundrelapper på noe bra. Jeg vil da gjerne ha en som også trimmer. Jeg vet ikke hvor mye jeg tåler, så den kjøledingsen og massasjegreia hadde også vært kjekt å ha, tenker jeg. En ladyshave er ikke så nøye med, men sikkert greit å ha. Er det noen som kjenner igjen en modell som har dette? Vil spesielt bruke den på bikinilinja og andre steder der nede. Er klar over at det sikkert er dødsvondt, men jeg er så lei av å overnatte hos en gutt også føle at all jobben jeg gjorde dagen før er nå bortkastet. Pleier som regel å være så å si glatt (når jeg vil være glattbarbert), men allerede neste morgen har jeg noen stubber og det stikker og er ubehagelig. Det liker jeg ikke, og har hørt at en epilator sørger for at håret er borte i et par uker. Om det bare er borte i ÈN uke, er det greit for meg, bare jeg slipper å barbere hver jævla dag!! TAKK FOR TIPS OG FORSLAG ...btw, orker ikke voks. hater det.
Rainbow Brite Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg bruker brauns silkepil og er kjempefornøyd med den. Den er riktig nok i det dyreste laget, men jeg synes den er verdt det. Jeg er ikke tøff nok til å bruke den på bikinilinjen, i hvertfall ikke enda, så der er det vel bedre å ty til salong.. Det er viktig å rense epilatorhodet med sprit etter å ha brukt det, bruke uparfymert lotion det første døgnet etter å ha epilert, og å peele huden et par dager før, og et par dager etter. IKKE samme dag, eller dagen etter. Dette gjør man for å unngå inngrødde hår, og for et penere resultat. Hårene vokser ujevnt, så i begynnelsen kan du kanskje oppleve at hårene kommer raskt tilbake, men etterhvert lærer du det til hårenes syklus, og kan gjøre det sjeldnere. Kommer litt ann på hårveksten din også. Jeg synes det er ideelt å gjøre det en gang i uken, men kan helt fint gå to. Hvis du søker på epilator på velvære-forumet, vil du finne mye info
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå