Mischa Skrevet 5. april 2010 #521 Del Skrevet 5. april 2010 De var kjempefine Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. april 2010 #522 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hei Rosenrød Alt godt i shoppingheaven? Måtte innom her for litt shoppingtips, jeg skal til London i mai Har bare vært der en gang før, og jeg får litt angst når jeg tenker på ALLE butikkene, alle veiene, alle kjøpesentrene... jeg ønsker meg svært gjerne noen gode stalltips fra en erfaren London-gjenger. Jeg vil gjerne se på klær (kjoler), sko, smykker kanskje. Evnt, noen flotte velværebutikker med masse godlukt, kremer osv? .. ikke billig mainstream, ikke de mest eksklusive... Tar i mot alle tips, ikke bare shopping! Ha en super kveld Endret 13. april 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. april 2010 Forfatter #523 Del Skrevet 15. april 2010 Hei Aurelia! Så kjekt at du skal til byen over alle byer i mai! Jeg skal også det, reiser i langhelgen kristi himmelfart/17.mai. Gleder meg! Jeg vet at alle sier at en skal holde seg borte fra Oxford street, at det er en turistfelle osv, men JEG er alltid innom denne gaten, enkelt og greit fordi jeg i dette området finner mange av butikkene jeg liker på sånn ca. samme plass. Jeg er en svoren Zarafan, og den Zarabutikken jeg liker best i London, ligger sånn ca. midt på Oxford street, like ved Bond street tube station. Jeg er også glad i Topshop/Miss Selfridge som ligger lenger oppe i gata, på Oxford circus. Deretter er jeg alltid innom Warehouse og Oasis, disse ligger i en gågate rett over gaten fra Topshop. Gå videre bortover denne gaten, da går du rett på Liberty, et kjøpesenter son har en herlig avdeling for velværeprodukter i første etasje. Så kommer du til Carnaby street, her blir det som regel ikke så mye shopping, men de har enkelte kule butikker her, kommer litt an på hva du liker:-) Ellers er jeg alltid innom Harrods, Selfridges (i Oxford street), Covent garden, Karen Millen og Benetton. Primark (også Oxford str.) også, her er det mye ræl, men jeg handler alltid strømper, strømpebukser, undertøy og hårstæsj her. Knallbillig! Jeg anbefaler også å ha afternoon tea på et av de gamle, flotte hotellene i London, f.eks The Ritz eller Lanesborough, kle deg i en pen kjole og føl deg skikkelig engelsk:-) Også kjekt å kjøpe lunsj og vin og innta denne i en fluktstol (til leie) i Hyde Park, besøke markedet Spitalfields (best på søndager), se en musical eller bli sminket i sminkeavdelingen på f.eks Selfridges. En kan også få ganske rimelige manikyrer rundt omkring. Det var det jeg kom på sånn med en gang, bare spør om du lurer på noe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. april 2010 Forfatter #524 Del Skrevet 15. april 2010 Har forresten vært dårlig på oppdateringer i det siste, har vært på to Spaniaturer og storhandlet på Zara, men nettsidene deres er elendige, så jeg finner aldri bilder av det jeg kjøper... I går var jeg ute på shopping for å fornye terrassen, det ble nye beige puter til stoler og solseng, et sånt "uteteppe" i sort, beige og hvitt, hvite blomsterkukker til rosebusken og rosmarintreet jeg skal ha der ute og en stor hvit "stormlykt". I tillegg kjøpte jeg en hvit Hortensia og rosa roser til å ha inne, er så kjekt med blomster:-) Det jeg kan huske at jeg kjøpte på Zara: Tre bluser (en kremhvit med lysegrå stjerner på, en kremhvit blomstrete og en hvit med lys blått mønster). En lang silkecardigan i pudderrosa Genser i pudderrosa Tre shortser (pudderfarget, dongry med høyt liv og en beige city shorts) Tre bukser (hvit, mosegrønn og beige) Tre topper (to hvite og en gråmelert) Et vidt skjørt i krem og blått, med brunt belte til Lang cardigan i beige Var nok noe til, men det er det jeg kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. april 2010 #525 Del Skrevet 16. april 2010 Kjedelig med nettsider som nærmest er innholdsløse! Høres ut som du fant mye fint på Zara da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. april 2010 #526 Del Skrevet 16. april 2010 Høres ut som storhandel det der, Rosenrød Tusen takk for masse tips til London Vi skal forresten til London samme helga, artig Hører jeg stavangerdialekt fra ei bærte med masse poser fra topshop, zara og selfridges, så skal du ikke se bortifra at jeg sniker meg etter deg rundt i alle de fineste butikkene.... Nei, fra spøk til alvor.. Oxford høres forsåvidt ut som et godt utangspunkt. Jeg ER jo både turist og amatør, kanskje like greit å ha alt samlet slik. Jeg vil innom følgende butikker iallfall (men kommer sikkert til å gå innom veldig mange andre også) topshop selfridges White Company Dr Martens (elsker støvlettene herfra) Har også planer om å se en musikal.. var på en den gang jeg var i London, og det var en kjempeflott opplevelse husker jeg God helg Rosenrød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. april 2010 Forfatter #527 Del Skrevet 16. april 2010 Haha, det hadde jo vært typisk om vi støtte på hverandre! White Company har jeg ikke vært på, men har hørt om det. Vet du hvor det ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. april 2010 #528 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) http://www.thewhitecompany.com/Content.aspx?cntcode=help_shops Vet ikke hvor White Company ligger, nei, men du skjønner sikkert litt av adressene.. Jeg skal nok finne det. Skal iallfall hamstre godlukt og lys der ser ut som de har mye annet lekkert også Endret 16. april 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. april 2010 Forfatter #529 Del Skrevet 16. april 2010 Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. april 2010 #530 Del Skrevet 18. april 2010 Husker jeg rett med tanke på at du har kjøpt deg en Burberry Trench coat i London? Jeg lurer også veldig på dette.. Kjøpte du den da i en ren Burberry butikk? Lurer litt på farger og slikt jeg, vet du om noen nettsider eller noe som viser de ulike fargene greit? Drar jeg innom en butikk i London, så får jeg jo sjangs til å prøve jakkene da, det er jo klart mye bedre... Nei nå får jeg helt stjerner i øynene av å tenke på dette... :gjeiper: Fikk du tilbake moms og slikt på flyplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. april 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 18. april 2010 Jepp. jeg kjøpte meg Burberry trench i desember! Jeg kjpte den i Burberryavdelingen på Selfridges, men det ligger egne Burberrybutikker i Bond street og Regent street, bl.a. Prøvde litt forskjellige og endte opp med en klassisk beige en, utrolig fornøyd! Du kan jo sjekke litt på nettsidene til Burberry, og ja, jeg fikk igjen momsem på flyplassen, det er jo en genial ting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. april 2010 #532 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Har kikket på sidene til Burberrys ja... jeg tror jeg har lyst på en lys, kort trench. Det blir veldig viktig at jeg finner rett nyanse som passer til fargene mine. IKKE noe med gult i for å si det slikt :gjeiper: Har sett litt på denne: short Kan tenke meg du er fornøyd ja.. svigermor har en 2-3 jakker/kåper fra Burberry, og de er virkelig like fine 20 år gamle. Og lurt å handle i England nå som pundet er lavt,eller hur? Endret 18. april 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. april 2010 Forfatter #533 Del Skrevet 18. april 2010 Lurer litt på om det er den jeg har, bare i long...ble litt usikker nå. Jeg kan nemlig heller ikke ha den gule beigetonen, så måtte passe på der. Og knappene er sorte på min også. KNALLURT å handle nå som pundet er lavt, ja, jeg skal ha meg en Mulberryveske på min tur:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. april 2010 #534 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) la meg se.. £650 er ca 5900 NOK, og så trekker man fra moms på 17,5 % (correct me if I am wrong) og da blir jaggu prisen 4900 NOK. Det er ikke så verst (jeg så egentlig for meg 7-8000 tusen). Vel, det er jo fremdeles mye for en jakke.. Men den er uberklassisk, så den er jo grei... Hvor høy er du forresten, og hvor langt ned på låra går trenchen din? Slik jeg ser det blir det valget mellom kåpe eller trench, jeg er 167 cm. Nå skal jeg prøve å ikke mase for mye om Burberry på ei lita stund. Endret 18. april 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. april 2010 Forfatter #535 Del Skrevet 18. april 2010 Bare kjekt å snakke om Burberry;-) Du får ikke igjen hele momsen, butikkene tar endel i gebyr, så kanskje ca. 12% er en bedre målestokk. Men det blir jo uansett litt når en handler dyre ting. Jeg er 1,75 og trenchen rekker meg kanskje ti cm over knærne? Sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. april 2010 Forfatter #536 Del Skrevet 18. april 2010 Var inne på Feelunique og handlet meg Decleor body lotion og dusjsåpe. Og så kjøpte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. april 2010 Forfatter #537 Del Skrevet 21. april 2010 Hadde hudpleie i går, med Decleorprodukter, herlig! Fikk også tips om hvilke produkter jeg bør bruke, så nå har jeg vært inne på Cheapsmells og shoppet litt: Decleor neroli aromessence serum Rose d´Orient balm Expression de L´Age dagkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. april 2010 #538 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) jeg har også handlet på Cheapsmells, neroli serum og neroli essential balm, og hydra floral dagkrem. Gått over til dette fra Dermalogica som jeg brukte før. Ikke at jeg var misfornøyd da, men jeg føler jeg får enda mer "næring" av huden nå... elsker det! (særlig balmen ) Og hudpleie høres digg ut... lurer på om jeg skal ha dusj, hårkur og hudpleie i kveld før jeg legger meg. Og rene sengesett Endret 21. april 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. april 2010 Forfatter #539 Del Skrevet 21. april 2010 Rene sengesett er NICE:-) Har også skiftet i dag. Og hudpleie er heaven, synes du skal ta deg en hjemmespakveld i dag. Decleorprodukter er skjønne, har brukt dem en stund nå, men som sagt så anbefalte hudpleieren litt andre produkter enn de jeg har brukt tidligere (da fant jeg bare selv ut hvilke produkter jeg trodde passet til meg). Er jo alltid kjekt å teste nye ting, hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. april 2010 Forfatter #540 Del Skrevet 25. april 2010 ENDELIG har jeg fått hentelapp for den siste VS-bestillingen min! Er over fem uker siden den ble sendt fra USA, og jeg måtte maile dem forrige helg for å høre om de visste hvor den var blitt av. MEN nå blir det nytt undertøy i heimen, jippi:-) Sitter også og lager ønskeliste til Londonturen min om litt over to uker: Philosykos Bdeolje Laura Mercier tinted moisturizer Kjole Mulberry Alexa Men den er sikkert ikke å få tak i, så da blir det: Mulberry Bayswater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå