Quirky Skrevet 22. februar 2010 #501 Del Skrevet 22. februar 2010 Er du fornøyd med Nelly? Jeg har hørt en del negativt, så er litt skeptisk. Finner en del fint der, og har egentlig lyst til å legge inn en bestilling. Gjelder 200-kroners "regelen" der og? Jeg har bare bestilt der en gang tidligere, men det gikk smertefritt, klærne kom raskt og var kjempefine. En må ikke holde seg under tollgrensen, jeg måtte i hvert fall ikke betale noe. Hva har du hørt som er negativt? Jeg har en del erfaring med Nelly, og jeg er fornøyd- de sender varene raskt, de har godt utvalg, selger mange merker man ikke får andre steder, og prisene er ok. Det negative er at Nelly har vært veldig dårlige på å håndtere returer, har selv opplevd at det tok månedsvis før jeg fikk pengene tilbake- de hevdet at de ikke hadde mottatt pakken. Det virker som om de har skjerpet seg, men jeg sørger selv for å få kvittering på at pakken er sendt hvis jeg returnerer, for å unngå tull. I alt en bra nettbutikk, ville ikke nølt med å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #502 Del Skrevet 22. februar 2010 Greit å vite dette om returer, i tilfelle det blir aktuelt. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 22. februar 2010 #503 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har en del erfaring med Nelly, og jeg er fornøyd- de sender varene raskt, de har godt utvalg, selger mange merker man ikke får andre steder, og prisene er ok. Det negative er at Nelly har vært veldig dårlige på å håndtere returer, har selv opplevd at det tok månedsvis før jeg fikk pengene tilbake- de hevdet at de ikke hadde mottatt pakken. Det virker som om de har skjerpet seg, men jeg sørger selv for å få kvittering på at pakken er sendt hvis jeg returnerer, for å unngå tull. I alt en bra nettbutikk, ville ikke nølt med å bestille. Det var returene jeg også har hørt det har vært en del styr med. Tror jeg må gi de en sjanse siden både du og Quirky er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 22. februar 2010 #504 Del Skrevet 22. februar 2010 Det var returene jeg også har hørt det har vært en del styr med. Tror jeg må gi de en sjanse siden både du og Quirky er fornøyd. Gjør det, jeg har handlet fra Nelly sikkert 30 ganger, og bare hatt problemer én gang. Husk å gå inn via Kickback.no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #505 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Kickback er et must, ja! Vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men jeg bestilte hotell til Londonturen vår i august gjennom hotels.com og fikk kickback så det holdt! Ca 900 faktisk, nice! Så med kjøpene mine på nelly.com og diverse hudpleienettsider, så har jeg nå over 1050,- til sammen! Har funnet noen Mac øyenskygger som jeg MÅ ha, i tilegg til de jeg har allerede. Har: naked lunch sable oak cork lotusland satin taupe paint pot i painterly paint pot i bare study Vil ha: vapour sweet lust bronze embark mythology mylar paint pot i constructivist Skal snart ut og reise til Spania, reiser via Oslo. Noen som vet hva Macskyggene koster på taxfree på Gardermoen? Endret 23. februar 2010 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #506 Del Skrevet 24. februar 2010 Huff, jeg har vært altfor glad i å shoppe hud- og hårprodukter i det siste, må stadig på postkontoret for å hente pakker;-) Dette er noe av det jeg har handlet den siste tiden: Tigi shampo og balsam Favorittmascaraen Decleor phytopeel Decleor nutri delice cereal mask (i salongstr.) Md formulations face and body scrub Pluss to mac-skygger, en leppepomade fra Kiehls og en blusher fra Stila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #507 Del Skrevet 25. februar 2010 I dag har jeg vært med mor og besteforeldrene mine på en liten shoppingtur:-) Handlet dette: Rosendahl champagneglass (hadde knust to, måtte ha nye) Hvite porsjonsformer (ildfaste) til å lage sjokoladefondant osv Liten gryte (fikk denne av snille mor) Julepynt fra Rosendahl på salg Gammeldags tesil i "sølv" To orkideer Oster (lagret gauda og rochette) og fårepølse på lokal ostebutikk Og så var vi og spiste komler med tilbehør til slutt. Kjempekos:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #508 Del Skrevet 26. februar 2010 Siden jeg vokser leggene regelmessig, og noen ganger får enkelte inngrodde hår, har jeg bestil denne fra feeluniqe. Noen som har testet den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. februar 2010 #509 Del Skrevet 26. februar 2010 Mener MAC koster ca 125-130 kr på Tax-free. Hva koster de egentlig i butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #510 Del Skrevet 26. februar 2010 Mener de koster 139,- Da var det ikke stor forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #511 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jaja, da fikk jeg pakken fra Nelly, og den var ingen stor hit. Kanskje like greit, ettersom jeg snart skal ut og reise (og bruke penger...)! Skal sende de to kjolene tilbake igjen, de var superkorte, dekket omtrent ikke rumpa mi engang. Men så er jeg 1,75 da, de hadde sikkert passet bedre til en lavere person. Så nå får jeg se hvordan Nelly takler returer... Kjøpte forresten en jeanstights i dag, på Vero Moda. Den er i lyst, nesten litt steinvaska stoff. Ganske trang, jeg måtte jo nesten skru den på, men fin:-) Endret 26. februar 2010 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. februar 2010 #512 Del Skrevet 27. februar 2010 Håper det ordner seg med returen, var et par stykker her i shoppingdagbøkene tidligere som hadde masse problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg valgte heldigvis månedregning, slik at jeg ikke har betalt for plaggene ennå. Da slipper jeg i hvert fall og stresse med det. Men skal beholde ett plagg da, forstod det sånn at de sender regning på hvor mye jeg skal betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #514 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Var i nabobyen en tur i går, den er mindre enn "min" by, men har flere flotte interiørbutikker, bl.a en som fører Riviera Maison og Lexington. Det var så utrolig mye fint der!! Jeg kjøpte dette fatet og fant flere ting jeg har lyst på. (Lønn om litt mindre enn to uker...) I dag våknet jeg opp til en mail fra kickback.no om at de gir 10% avslag på alle hårprodukter på feeluniqu, i tillegg til vanlig kickback. Da måtte jeg jo bare bestille dette: Shampo balsam Pluss en vannfast mascara fra Bare minerals, trenger den til Tenerifeturen i påskeferien. I dag har jeg, i tillegg til å være en effektiv shopper, også vært effektiv til å rydde på kjøkkenet. Har ryddet i alle skapene, kastet gamle matvarer og krims og krams jeg aldri bruker. Herlig følelse! Endret 28. februar 2010 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 1. mars 2010 #515 Del Skrevet 1. mars 2010 Du må fortelle hvordan returen på Nelly-plaggene går. Håper det ikke blir noe krøll for deg, da mister de i såfall meg som kunde også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smileface Skrevet 11. mars 2010 #516 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Siden jeg vokser leggene regelmessig, og noen ganger får enkelte inngrodde hår, har jeg bestil denne fra feeluniqe. Noen som har testet den? Hvor er det du vokser leggene dine? Endret 14. mars 2010 av smileface Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. mars 2010 #517 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvor er det du vokser leggene dine? Btw, har du vært i Modern Design sin hudpleie avdelingen på Vågen i Sandnes?! Synes du ville likt det der Jeg fikk en fantastisk ansiktsbehandling fra en som heter Tralla! Synes du burde prøve det :D Og si meningen om det etterpå, vil se om vi har like meninger :D thihihi Legger du igjen snikreklame i Rosenrøds shoppingdagbok Du er ikke lite frekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #518 Del Skrevet 11. mars 2010 Haha, ja DEN lyste det snikreklame av! Jeg vokser forresten leggene mine hos Bare clinique i Stavanger, og er veldig fornøyd med dem. Nå er det bare fire dag til jeg reiser til Estepona i Spania. Skal bo på spahotell og greier, jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #519 Del Skrevet 11. mars 2010 Har shoppet litt undertøy og andre tink på VS: Dette settetpluss noen truser til i nude med hvite prikker. Må alltid ha flere truser til hver BH. Denne BHen i shell pink, med truser som passer til. Denne i pale lilac og i heather grey. Denne, i sort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. april 2010 Forfatter #520 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg bestilte meg Mulberrysko fra Ebay i dag! Synes de er såååå fine:-) Så nå mangler jeg bare en Alexa eller Bayswater i oak. Her er skoene (som jeg sjekket på purseforum, de er ekte): http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180477852593&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå