Rosenrød Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 11. januar 2010 Åja, de er kjempefine! Hva ligger de på i pris og hvilken farge tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #482 Del Skrevet 11. januar 2010 Noen ganger blir jeg helt gal av meg selv;-) Har bestilt ENDA flere hårbøyler: Bøyle 1 Bøyle 2 Og så, etter at jeg meldte meg inn i det der kickback-greiene, måtte jeg jo bare bestille litt småting... Favoritthårsprayen Treatment for håret Aftersun Skal jo snart til varmere strøk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. januar 2010 #483 Del Skrevet 16. januar 2010 Åja, de er kjempefine! Hva ligger de på i pris og hvilken farge tenker du på? Hos MA i Oslo ligger de på cirka 8000,- jeg vurderer enten 'aluminio' eller ''grafite' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #484 Del Skrevet 21. januar 2010 Bestilte litt fra Nelly.com i dag: Kjole Topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. januar 2010 #485 Del Skrevet 22. januar 2010 Kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 22. januar 2010 Takk, Mischa:-) Idag har jeg bestilt årets augustlondontur. Vi skal bo på et knallkoselig hotell i Kensington, med individuelt designede rom og en liten hage hvor hotellets gjester kan ta seg et glass vin. Storgleder meg! Hotellet var litt dyrere enn de vi vanligvis bor på, men mor betaler, hehe. Kjekt med snille foreldre! Og enda bedre, jeg bestilte hotellrommene gjennom kickback.no, så nå fikk jeg plutselig over 900 kickbacks! Weeeeeeee!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. januar 2010 #487 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er kjekt med snille mødre Kickback er ganske genialt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #488 Del Skrevet 27. januar 2010 Jepp, kickback er NICE! Nå bestilte jeg akkurat tre Decleorprodukter fra Feelunique, det ble: Body lotion 400 ml Tonifying lotion 400ml Solaire protection booster Og da fikk jeg med dette gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #489 Del Skrevet 1. februar 2010 Her snør og snør det, litt koselig:-) Og mens snøen laver ned, shopper Rosenrød flere sommerklær på Victorias secret, sommeren nærmer seg jo, må vite....! Shorts, bare i sort Topp i rosa og i hvitt Bikini Jumpsuit Jumpsuit,men i sort Truser i sort og leopard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #490 Del Skrevet 8. februar 2010 Hehe, jeg har gjort et lite eksperiment her; La ut tips om kickback.no på HC sin blogg. Lurer på hvor lenge det får stå der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. februar 2010 #491 Del Skrevet 9. februar 2010 Hun har hvertfall godkjent det da, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #492 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg la igjen mailadresse og navn, da trenger hun ikke å godkjenne det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. februar 2010 #493 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg la igjen mailadresse og navn, da trenger hun ikke å godkjenne det:-) Aha, nei, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #494 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Sommerferien 2010 er bestilt! I år blir det øyhopping i Hellas, forutenom Londonda;-) Noen som har noen kjekke øyer å anbefale? Vi flyr til Athen, og tenkte litt på Naxos og Antiparos. Endret 20. februar 2010 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. februar 2010 #495 Del Skrevet 20. februar 2010 Åh høres herlig ut! Jeg har nesten bare vært på partyøyer jeg, Hersonissos (Kreta), Kos, Laganas (Zakynthos).. anbefaler vel strengt tatt ingen av disse plassene, men øyene kan selvfølgelig ha noen perler som jeg ikke fikk sett Ellers har jeg vært på Skiathos, nydelig øy! Men vet ikke om Mamma Mia-hysteriet fortsatt herjer? (vi var der før Mamma Mia..) Men på listen over øyer jeg vil besøke er Santorini og Mykonos Der skal det være litt mer liv og litt mer sofistikerte alternativer. Men om jeg vil ha en rolig, tradisjonell gresk øy så har jeg hørt mye bra om Kefalonia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #496 Del Skrevet 20. februar 2010 Tusen takk for tips, Mischa! I dag har jeg kjedet meg, pluss vært inne på nelly.com. Ingen god kombinasjon for lommeboka (men jeg får jo kickback;-) Kjole Kjole 2 Genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. februar 2010 #497 Del Skrevet 21. februar 2010 Mye fint Sender nelly fra Norge eller Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #498 Del Skrevet 21. februar 2010 Tror de sender fra Norge, en betaler i alle fall ikke toll på varene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 21. februar 2010 #499 Del Skrevet 21. februar 2010 Tror de sender fra Norge, en betaler i alle fall ikke toll på varene. Er du fornøyd med Nelly? Jeg har hørt en del negativt, så er litt skeptisk. Finner en del fint der, og har egentlig lyst til å legge inn en bestilling. Gjelder 200-kroners "regelen" der og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #500 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har bare bestilt der en gang tidligere, men det gikk smertefritt, klærne kom raskt og var kjempefine. En må ikke holde seg under tollgrensen, jeg måtte i hvert fall ikke betale noe. Hva har du hørt som er negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå