Trekkoppfuglen Skrevet 4. januar 2010 #461 Del Skrevet 4. januar 2010 Kjempe fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #462 Del Skrevet 4. januar 2010 Her er mer: Genser Genser Skjørt Leggings Hverdagskjole Cardigan Cardigan Jo Malone lys Jo Malone honey and mandarine bath oil Ray ban pilotbriller (men med speilglass) I tillegg: Fra Zara: -Brunt highwaist skjørt i skinn -Sort pencilskirt -To bluser i kremfarget og sort -Kremfarget fuskepelsvest -Hvit topp med puffermer -Nude kjole med puffermer Fra Topshop: -Nude topp Sko: -Sorte støvletter fra Office -Røde sko med høy hæl fra Clarks -Sorte Mary Janes fra Clarks Fra Mac: -Brun kajal -Sett med paint pot i bare study, lys lipgloss, en kjempefin rouge, mascara og eyeliner -Øyenskygger i cork og en annen brunfarge -Øyenskyggekost som blender Fra Abercrombie: -Marineblå bukse -Kremfarget genser med blå striper -Grå t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 4. januar 2010 Oooooog, må ikke glemme til sammen 11 strøpebukser fra Primark, i brunt, marine, sort og hudfarge. Pluss syv par sokker, tre sorte truser og diverse hårstæsj fra samme sted. London, I will be back in April! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 4. januar 2010 #464 Del Skrevet 4. januar 2010 Der kom det en hel del til. Syns det var litt merkelig at du "bare" hadde kjøpt en trench. Veldig mye fint du har kjøpt (som alltid!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 4. januar 2010 Hehe, det skjedde noe feil da jeg skulle poste:-) Har lagt til noe mer på den første posten også. Er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. januar 2010 #466 Del Skrevet 4. januar 2010 Trenchcoat fra Burberry er ikke bare-bara Mye fint.. som vanlig Jo Malone - bortsett fra at det var verdens lengste kø på Selfridges rundt Jo Malone.. desperate mannfolk som skulle handle julegaver til alle kvinnene i deres liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 5. januar 2010 #467 Del Skrevet 5. januar 2010 Mye fint! Heldigvis ikke lenge til det er min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. januar 2010 #468 Del Skrevet 6. januar 2010 Masse fint du har kjøpt Burberry trench står høyt på ønskelista mi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 6. januar 2010 #469 Del Skrevet 6. januar 2010 Kjempe fin trench Masse annet kjekt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg er kjempefornøyd med kjøpene mine! Dessverre er det en del av tingene jeg ikke får brukt ennå p.g.a kulden, har egentlig bare lyst til å pakke meg inn i ullundertøy og varme ullgensere foreløpig:-) Siden jeg skal på en del utenlandturer i året som kommer, må jeg være flink til å spare penger. Har funnet ut at jeg skal sette av 4000 kroner i måneden som skal gå til turene. Heldigvis fikk jeg disse julegavepengene av besteforeldrene mine, så BSUen er fyllt opp. Første tur er til Sør-Spania i midten av mars, det er et jobbseminar, så det er nok begrenset hvor mye jeg får shoppet der. Deretter er det påsketur til Tenerife, etterfulgt av jobbtur til London i april, og koselig jentetur til samme by i mai. Går nok mest penger på den siste turen, hehe..... Har handlet litt Decleor på nett i det siste, men det er jo musthaves. Og så bestilte jeg denne på Ebay nå nettopp. Men den kostet bare 55 kroner inkl. shipping, så den teller nesten ikke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #471 Del Skrevet 8. januar 2010 Neste prosjekt jeg skal spare til er denne og denne. Regner med at jeg kjøper den ene i mai og den andre i august:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #472 Del Skrevet 8. januar 2010 Ooops, de linkene funket visst ikke. Men uansett, det var linker til Louis Vuittonvesker, Palermo og bag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. januar 2010 #473 Del Skrevet 8. januar 2010 vet ikke om linken egentlig funket :klø: kommer bare til forsiden men vil veldig gjerne vite hva du linket til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #474 Del Skrevet 8. januar 2010 Nå er det på plass i innlegget nedenfor, Mischa! Må visst bare sette i gang med sparingen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hjelp! Plutselig befant jeg meg på Ebay for å shoppe hårbøyler! Nr. 1 Nr 2 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...e=STRK:MEWNX:IT Endret 8. januar 2010 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2010 #476 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Palermo liker jeg kjempegodt Sikler på den jeg også Vet du hva prisen er i Norge? Fant ut at jeg faktisk har spart alle pengene jeg har fått fra mormor og nå er det 8000 kr.. Så da kan jeg kjøpe noe heeelt spesielt for de Jeg har også kjøpt mange hårbøyler fra den eBay-selgeren Endret 9. januar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #477 Del Skrevet 9. januar 2010 Så kjekt at du har spart 8000!! Hva har du tent å kjøpe da? Jeg må bare spare og spare, det er så kjekt når en endelig har fått nok penger til å kjøpe noe helt spesielt:-) Har du fått hårbøylene dine, Mischa? Var de fine? Jeg bestilte enda to til i går, pluss en hestehalepynt som var formet som en kremfarget blomst. Gleder meg til å få dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2010 #478 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja jeg har fått hårbøylene , jeg kjøpte hårbøylene i sommer (tror jeg), var kjempefornøyd med alle sammen. Den ene var ikke helt som jeg trodde, men ser i ettertid når jeg sammenligner med bildene at det bare er jeg som innbilte meg at den var annerledes. Men hårbøylene er fine og av god kvalitet Kjempegøy å finne noe som ikke selges i kjedebutikkene! Jeg vet ikke hva jeg skal bruke pengene på.. Egentlig ville jeg ha en Chanel, men da må jeg spare litt til og vente til jeg er i utlandet Har lyst på en Louis Vuitton, mest sannsynelig Palermo og en Mulberry Bayswater. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg vil ha først Luksusproblem Og når det gjelder Mulberry er jeg usikker på om jeg skal gå for klassisk og sort, eller velge en sprek farge! Ellers er det jo mange andre lekre vesker der ute, men tror ikke jeg skal gå for en typisk IT-bag of the season, som eks. Alexander Wang sin Coco Duffel bag. Tror man går raskt lei og at det er bedre å kjøpe tidløse klassikere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #479 Del Skrevet 9. januar 2010 Hoho, skikkelig luksusproblem!;-) Skjønner at du ønsker deg en Chanel, min er mitt beste kjøp, angrer ikke et sekund på tiden jeg brukte på å spare til den! Samtidig er det forståelig at du har lyst på både Palermo og Bayswater, sikler jo på begge to selv også. Skjønner usikkerheten rundt farge, selv tror jeg det blir en i fargen oak når jeg engang får kjøpt meg en. Mangler nemlig en veske i den fargen. Ellers liker jeg denne veldig godt, den kan gjerne få lov til å bli min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. januar 2010 #480 Del Skrevet 11. januar 2010 Ah, vesker Mitt neste prosjekt er en Miu Miu Vitello Lux, eller heter den Bow Satchel? Er litt usikker der, men den er hvertfall fiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå