Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Nei, Australia har jeg aldri shoppet fra.

Heldige deg som skal reise NÅ! Føles så lenge til det er min tur, men tiden går jo fort heldigvis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestemt meg for at i november måned skal jeg spise minst mulig sukker og gjær, litt for å være sunnere og litt fordi jeg innimellom er plaget av soppinfeksjoner og har lest at dette kan hjelpe.

Så nå må jeg virkelig begynne å lese hva forskjellige typer matvarer inneholder, fant nettopp ut at det er sukker i majonesen min (chilimajones, er usikker på om det er sukker i den vanlige), OG i Philadelpha light-osten som jeg liker så godt. Grrrr....

Har tenkt å lage salater som jeg tar med på jobb, og ellers kommer det til å gå i hjemmelagede middager (men der er jeg ganske flink allerede). Utfordringen ser jeg blir når jeg er på besøk hos andre, pluss at jeg skal på hyttetur i helgen, og da blir det nok litt hvitvin. Får prøve meg på en som ikke er så søt.

Og i kveld eller i morgen skal jeg bake knekkebrød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er utrolig hvor mye sukker de får lurt inn i matvarer!

Man får nok noen a-ha opplevelser når man begynner å studere ingrediensene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac selges ikke bare i rene Mac-butikker, den på Kvadrat utenfor Stavanger er ikke det.

Hva slags butikk på Kvadrat er det som har MAC, husker du det? :)

Edit: Jeg fant MAC på Esthetique, never mind :)

Endret av desperate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her! Prøver å holde meg selv i nakken og ikke shoppe for mye, siden det nå er bare fem-seks uker til Londontur. Men litt er det jo blitt.... Trengte nye lamper i stuen, og fant noen nyyyyydelige fra Lene Bjerre som jeg bare MÅTTE ha. Dyre var de, men når en virkelig faller for noe, kan det vel unnskyldes :sjarmor:

Og i dag bestilte jeg dette på Strawberrynet:

Best of Stila

Vanity Fair

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her! Prøver å holde meg selv i nakken og ikke shoppe for mye, siden det nå er bare fem-seks uker til Londontur. Men litt er det jo blitt.... Trengte nye lamper i stuen, og fant noen nyyyyydelige fra Lene Bjerre som jeg bare MÅTTE ha. Dyre var de, men når en virkelig faller for noe, kan det vel unnskyldes :sjarmor:

Og i dag bestilte jeg dette på Strawberrynet:

Best of Stila

Vanity Fair

Har du bilde av lampene? Er også på jakt etter lamper, men finner ingen. Bortsett fra PH-lamper da. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Me too! Burde egentlig ikke shoppet nå, reiser jo til London den 30. og skal liksom spare penger. Men MÅ jo ha en bikii, ikke sant? Så kan like godt kjøpe den nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som reiser så mye.

Jeg skulle ønske jeg hadde tid og penger til å reise mer enn jeg gjør.

Fine bikinier, likte spesielt godt den med prikker.

God Jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets julegaver:

Penger til Kitchenaid kjøkkenmaskin (skal kjøpe i London)

Hvite Lexington håndkler

Brødfat fra Erik Bagger

Kakefat med lokk og stett

Balsamicoeddik, urtesalt, kjeks og tapenade fra Oliviers

Kremfarget ullgenser fra Gant

Gavekort på hudpleie 1000,-

Gavekort på hudpleie 500,-

Gavekort Steen og Strøm 300,-

Gavesett med hudprodukter (kropp)

Sengetøy i flanell

Body butter og dusjsåpe med shea fra Loccitane

Pynteveske med "diamanter" i silke

Stettfat med lokk som det står Chocolate på

Hjemmelaget sjokolade

Kunsthåndverk, kopp med engler på

Ooooog 30000 kroner fra besteforeldrene mine, fantastisk!

Har også handlet litt på Feelunique, Decleor dagkrem, nattkrem og aromessense neroli. De hadde jo 10% avslag i går, herlig!

Og nå er det bare to dager til Londontur!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så masse penger du fikk fra besteforeldrene.

Noen spesielt du skal bruke de på?

Kos deg masse i London og gi oss full oppdatering på alle kjøpene når du kommer hjem ;)

Er du så lenge at du får med deg nyttårssalget eller?

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Temar: Ja, satser på å få med meg salget, ser at det starter allerede i dag i enkelte butikker. Reiser hjem igjen 3. januar. Pengene skal inn på BSU (20000), mens resten skal spares til NY-tur i høstferien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpar du kosar deg i London (er misunneleg :jolie: ). Og så skal du til New York også?? Wow, du har mykje å sjå fram til!

Flink med matvarer er du også. Har du kanskje nokre gode oppskrifter på sjølvlaga supper?

Kos deg i London og godt nyttår til deg! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet hjem fra et herlig opphold i favorittbyen!! Vi bodde på et lite og koselig, men noe shabby hotell i Paddington, det tok ca. 15 min å gå til Oxford Street. Været var nydelig kaldt og klart, og nyttårsfeiring i London var en opplevelse.

Shopping:

Burberry trench

Burberry veske

Kremfarget kitchenaid kjøkkenmaskin

Cardigan

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...