Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg kjøpt to julepresanger, eller riktigere sagt, bestilt på nett. Kom over en kjempesøt nettbutikk hvor en interiørdesigner selger smykker hun lager av gamle vintagedeler. Bestilte disse til to venninner:

Øredobber 1

Øredobber 2

Var de ikke søøøøøte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øredobbene likte jeg veldig godt. Hvor er i de fra? :)

Jeg har handlet MAC-makeup på Kvadrat, de selger ikke paletter og refills, men har relativt greit utvalg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg mørkebrune, høye Uggs fra Victorias secret. Litt dyrere enn alle de lugubre Uggssidene, men det er det egentlig verd. Sparte over tusen kroner i forhold til hva de koster i Norge i alle fall. Nice:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bestilt meg mørkebrune, høye Uggs fra Victorias secret. Litt dyrere enn alle de lugubre Uggssidene, men det er det egentlig verd. Sparte over tusen kroner i forhold til hva de koster i Norge i alle fall. Nice:-)

Heldig jeg vil også ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse bestilte du i UGGsene og hva bruker du vanligvis?

Jeg ser at mine gamle UGGs er størrelse 6, men jeg bruker 38 i vanlige sko.. og de passer jo perfekt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis 39, men kjøper 7 i Uggs. Ser flere steder at man bør kjøpe en str mindre enn det man vanligvis bruker, så det stemmer tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, da var det nok riktig likevel :Nikke:

Var redd jeg hadde fått feil eske eller noe, synes det er rart å gå ned to størrelser i sko, men de sitter jo som et skudd og UGGs er ikke spesielt lekre når de blir for store og slaskete.

Tror nok jeg må ha meg et nytt par :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har to par nå, og er kjempeglad jeg har dem. De er jo utrolig herlige å gå med. Kunne godt tenkt meg tøflene og, jeg.

I dag er det akkurat to måneder til Londontur, tiden går utrolig fort! Prøver å spare så mye penger som mulig, men det er jo ikke lett når en er en svoren shopoholiker. Men trenchcoatpengene, DE er i alle fall i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra :tommelopp:

Hva slags modeller har du av UGGs? Jeg har lave (men ikke de aller korteste) sorte.. lurer på hvilke jeg skal kjøpe neste gang :klø:

Enig i at de er helt fantastisk deilige! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker dette.. mye sort og hvitt og klassisk. Går du mye i kjoler? Flere av de der var ikke akkurat så veldig anvendelige, ikke for meg iallfall.. hehe. litt for kort og trangt sånn til hverdags..

skal du bestille noe, eller vente til du drar til London?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mye i kjoler, ja, kan vel nesten si at det er favorittplagget mitt! Men de jeg linket til her er ikke hverdagskjoler for meg, ikke de fleste i hvert fall. Jeg kommer ikke til å bestille noe, har allerede kjøpt årets julekjole fra Floyd, og så har jeg jo ellerede endel festklær i skapet, kan en vel si :popcorn:

Må jo ha noe å shoppe når jeg inntar London!

Litt nettshopping ble det i dag, hårstæsj fra feelunique:

Curl enhancer

Serum 1

Serum 2

Shampo

Balsam

Hårkur

Betalte ca 300 for alt dette, og bestilte i to omganger. Da fikk jeg med to av disse, gratis:

Sminkesett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dilla på myke hverdagskjoler i ull og bomull, gode og fine strømpebukser, støvletter og gjerne cardigans osv over.. behgaglig og fint! Ønsker meg flere kjoler.. ;)

gratla med hårstæsj, jeg var faktisk inne i dag og titta på hårkur.. Håret mitt har blitt helt tørt og livløst plutselig... trenger emergency-recovery...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

jeg skal også til london (og Brighton) om en uke, hurra! gleder meg til å shoppe litt.

likte godt de første kjolene du linket til.

har du noen erfaring med shopping i Australia? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...