Rosenrød Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mac selges ikke bare i rene Mac-butikker, den på Kvadrat utenfor Stavanger er ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da har jeg kjøpt to julepresanger, eller riktigere sagt, bestilt på nett. Kom over en kjempesøt nettbutikk hvor en interiørdesigner selger smykker hun lager av gamle vintagedeler. Bestilte disse til to venninner: Øredobber 1 Øredobber 2 Var de ikke søøøøøte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. oktober 2009 #423 Del Skrevet 20. oktober 2009 De øredobbene likte jeg veldig godt. Hvor er i de fra? Jeg har handlet MAC-makeup på Kvadrat, de selger ikke paletter og refills, men har relativt greit utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #424 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjøpte dem på denne siden: http://www.thevintagebo.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. oktober 2009 #425 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjøpte dem på denne siden: http://www.thevintagebo.blogspot.com/ så koselig med heimelaga smykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #426 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da har jeg bestilt meg mørkebrune, høye Uggs fra Victorias secret. Litt dyrere enn alle de lugubre Uggssidene, men det er det egentlig verd. Sparte over tusen kroner i forhold til hva de koster i Norge i alle fall. Nice:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #427 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ukens shopping: Kaninpels fra Ebay Lyslykt (julepresang) Fuglemater Pondusbok (julepresang) Lykten og fuglemateren kjøpte jeg for et gavekort på 500 kroner som jeg fikk da jeg ville melde meg ut. Fuglemateren har jeg hatt lyst på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. oktober 2009 #428 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da har jeg bestilt meg mørkebrune, høye Uggs fra Victorias secret. Litt dyrere enn alle de lugubre Uggssidene, men det er det egentlig verd. Sparte over tusen kroner i forhold til hva de koster i Norge i alle fall. Nice:-) Heldig jeg vil også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #429 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har fått Uggsene, kjapp levering, og så er de så GODE!!!! Me like very much:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. oktober 2009 #430 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvilken størrelse bestilte du i UGGsene og hva bruker du vanligvis? Jeg ser at mine gamle UGGs er størrelse 6, men jeg bruker 38 i vanlige sko.. og de passer jo perfekt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #431 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg bruker vanligvis 39, men kjøper 7 i Uggs. Ser flere steder at man bør kjøpe en str mindre enn det man vanligvis bruker, så det stemmer tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. oktober 2009 #432 Del Skrevet 30. oktober 2009 Takk for svar, da var det nok riktig likevel Var redd jeg hadde fått feil eske eller noe, synes det er rart å gå ned to størrelser i sko, men de sitter jo som et skudd og UGGs er ikke spesielt lekre når de blir for store og slaskete. Tror nok jeg må ha meg et nytt par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #433 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja, jeg har to par nå, og er kjempeglad jeg har dem. De er jo utrolig herlige å gå med. Kunne godt tenkt meg tøflene og, jeg. I dag er det akkurat to måneder til Londontur, tiden går utrolig fort! Prøver å spare så mye penger som mulig, men det er jo ikke lett når en er en svoren shopoholiker. Men trenchcoatpengene, DE er i alle fall i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. oktober 2009 #434 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er bra Hva slags modeller har du av UGGs? Jeg har lave (men ikke de aller korteste) sorte.. lurer på hvilke jeg skal kjøpe neste gang :klø: Enig i at de er helt fantastisk deilige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har disse og disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #436 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sitter og kikker litt på engelske butikksider. Mye kjekt.... Topp 1 Kjole 1 Kjole 2 Sko 1 Sko 2 Sko 3 Nattøy Kjole 3 Kjole 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. oktober 2009 #437 Del Skrevet 30. oktober 2009 liker dette.. mye sort og hvitt og klassisk. Går du mye i kjoler? Flere av de der var ikke akkurat så veldig anvendelige, ikke for meg iallfall.. hehe. litt for kort og trangt sånn til hverdags.. skal du bestille noe, eller vente til du drar til London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 31. oktober 2009 Går mye i kjoler, ja, kan vel nesten si at det er favorittplagget mitt! Men de jeg linket til her er ikke hverdagskjoler for meg, ikke de fleste i hvert fall. Jeg kommer ikke til å bestille noe, har allerede kjøpt årets julekjole fra Floyd, og så har jeg jo ellerede endel festklær i skapet, kan en vel si Må jo ha noe å shoppe når jeg inntar London! Litt nettshopping ble det i dag, hårstæsj fra feelunique: Curl enhancer Serum 1 Serum 2 Shampo Balsam Hårkur Betalte ca 300 for alt dette, og bestilte i to omganger. Da fikk jeg med to av disse, gratis: Sminkesett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. oktober 2009 #439 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har fått dilla på myke hverdagskjoler i ull og bomull, gode og fine strømpebukser, støvletter og gjerne cardigans osv over.. behgaglig og fint! Ønsker meg flere kjoler.. gratla med hårstæsj, jeg var faktisk inne i dag og titta på hårkur.. Håret mitt har blitt helt tørt og livløst plutselig... trenger emergency-recovery... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. november 2009 #440 Del Skrevet 1. november 2009 jeg skal også til london (og Brighton) om en uke, hurra! gleder meg til å shoppe litt. likte godt de første kjolene du linket til. har du noen erfaring med shopping i Australia? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå