Rosenrød Skrevet 17. september 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 17. september 2009 Bestilte forresten fra Feelunique og betalte rett under 1000 kroner for alle produktene. Og i og med at denne nettsiden betaler tilbake toll og moms, synes jeg det var et godt kjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 18. september 2009 #382 Del Skrevet 18. september 2009 Har handlet inn ny hudpleie, denne gangen tester jeg Decleor: Rens og toner Nattkrem Dagkrem Jeg har brukt den dagkremen lenge, liker den veldig godt. Spent på nattkremen, du må gi tilbakemelding på hvordan den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. september 2009 Forfatter #383 Del Skrevet 18. september 2009 Det skal jeg gjøre! Så du liker dagkremen? Passer den til litt fuktfattig hud? Jeg gleder meg til å prøve den!! Dagens kjøp: Eos lipbalm Og skrift til å lime på veggen, "Carpe Diem". Har dem på stuedøra, det ble skikkelig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 21. september 2009 #384 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg kjøpte den røde EOS'en på Vita, men synes den er litt for tørr/hard. Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. september 2009 Forfatter #385 Del Skrevet 21. september 2009 Likte den egentlig ganske godt, jeg kjøpte den gule. Har lyst til å teste de andre fargene også, greit å ha dem liggende litt rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 23. september 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 23. september 2009 Ok, nå er jeg litt sjokkert.... Jeg hadde skrevet en kommetar på bloggen til Hilde Christina som var litt kritisk. Den gikk ikke på bloggen hennes, den liker jeg kjempegodt, hun er flink og har hjulpet meg med mange tips og gode sminkevideoer, men på noen av kommentarene hun og andre skriver der inne. Litt skittkasting og kriging med en spesiell annen blogger. Jeg skrev at jeg er fan av bloggen hennes, hun er flink og blablabla, men at jeg ikke syntes noe om at hun skrev stygt om andre der (og vice versa, det gjelder jo den andre parten i saken også.) Litt kontruktiv leserkritikk vil jeg kalle det, var ikke ufin på noen måte. Og så blir kommetaren min slettet med beskjeden om at lesere som slenger dritt blir utestengt fra bloggen hennes. Mulig jeg er slettet fra VIP-listen også, det vet jeg ikke. Men innlegg som er frekke med andre bloggere blir stående. Som sagt, jeg er en smule sjokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 23. september 2009 #387 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg syns generelt at HC er dårlig til å ta i mot kritikk altså, er det ikke masse skryt i kommentarene virker det til at hun blir kjempe fornærmet. Alle som prøver å komme med forlag til hvordan ting kunne gjøres annerledes får masse pepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 23. september 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg vet, men jeg har likson oversett det fordi jeg synes hun skriver bra innlegg i bloggen sin. Kommer nok til å følge med der fortsatt (hvis jeg ikke blir utestengt....), men kjenner jo at jeg blir en smule irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. september 2009 #389 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg synes også hun er elendig på å ta kritikk, selv om jeg liker bloggen litt.. det er litt sånn "jeg heter HC og min mening er den eneste korrekte" og hvis du.. gud forby.. skulle være uenig så kommer det angrepet med alle klør og pigger ute Må le litt av hele jenta Endret 23. september 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 23. september 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 23. september 2009 Uff, jeg også Men så tenker jeg at jeg ikke vil synke ned på hennes nivå og henge ut noen her på nettet, så jeg får vel bare bite i meg de saftige kommentarene jeg kunne tenkt meg å sende henne. Jaja, sånn er livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 2. oktober 2009 I dag har jeg kjøpt prøver på mineralfoundation fra Tikei, pluss dette: Joggejakke Genser Genser, men i en annen farge Joggebukse 1 Joggebukse 2 Topp Topp 2 Skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. oktober 2009 #392 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fine klær ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hjelpes, i dag var jeg og en venninne på handletur.... Skulle egentlig bare ha noen øyenskygger, hahaha... Ble dette: Pierre Robert ulltrøye og knestrømper i blått (modell til høyre) Mac naked lunch Mac satin taupe Mac hold the pose Mac øyenskyggekost En kremfarget genser fra By Ti mo. En kremfarget kjole fra B-Young, litt gammeldags med blonder på ermene osv. Kjempefin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. oktober 2009 #394 Del Skrevet 4. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå har jeg fått alle Decleorproduktene som jeg bestilte for litt siden, de virker veldig gode. Kjekt med nye ting, plutselig blir det litt gøy å rense huden igjen Bestilte en ny fuktmaske også, nemlig denne. Har brukt opp den jeg kjøpte i sommer og er veldig fornøyd! Og når en kan handle billig på nett, er det jo ikke noe å tenke på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 4. oktober 2009 #396 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hydra Floral er genial! Jeg bør også bestille litt Decleor snart, men foreløpig er lønningsposen tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #397 Del Skrevet 4. oktober 2009 Den er genial, ja! Har brukt den som nattkrem et par uker, mens jeg ventet på Decleorpakken. Kan brukes til det meste, med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 5. oktober 2009 #398 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) *dobbelt* Endret 5. oktober 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 5. oktober 2009 #399 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hjelpes, i dag var jeg og en venninne på handletur.... Skulle egentlig bare ha noen øyenskygger, hahaha... Ble dette: Pierre Robert ulltrøye og knestrømper i blått (modell til høyre) Er de gode? Jeg trenger noe undertøy til vinteren. Står mellom ull eller superundertøy (noe lignende dette). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg likte dem veldig godt! Er jo blanding av ull og silke, og klør ikke. I tillegg er de fine å se på. Jeg har også et sånt sett som du linket til, men det blir mest brukt når jeg skal ut på tur o.l. Det jeg kjøpte nå blir fint til hverdags. Synes hun modellen på bildet er stylet skikkelig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå