Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se der ja, du fikk til =)

Veldig fine klær, duse sommerlige farger :hjerte:

Dersom du vil slippe de lange linkene i innlegget kan du merke et ord før du trykker på knappen der du legger inn direct link.

Sånn f.eks:

Hvit sommerkjole

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Kjolen er kjøpt i Stockholm, på en kjempekjekk svensk butikk som heter Monkeys. Billig var den og, ca. 300 kroner. Jumpsuiten er fra Zara, den kjøpte jeg på Tenerife.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Åå.. ikke så lett å få tak i med andre ord! Hadde håpet de var fra min lokale h&m eller noe litt enklere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, vet hvor kjedelig det er når en har sett for seg noe, og så er det tilnærmet umulig å få tak i det... Men Zara finnes jo i Norge, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, der fikk jeg det jammen til! Men byttet visst om på body butter og lipbalm, ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha litt basisklær til sommeren, så jeg var en liiiiten tur innom A&F igjen. Farlig som vanlig, men jeg hadde et budsjett å forholde meg til, så det tok ikke heeeelt av!

Sommerens planer er tre uker i Thailand i juni/juli, og så London i seks dager i august. Har nettopp bestilt champagne afternoon tea her: The Lanesborough Vi pleier å prøve et nytt afternoon tea-sted hvert år, og her har vi ikke vært før. Gleder meg;-)

Her er bestillingen min:

Hvit topp

Lys grå topp

En lik i hvitt

Kort kjole/lang topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en helt fantastisk helg i Stavanger! Sol, sol og atter sooool! I går var jeg en tur på stranden sammen med venninner, mens i dag er det bare blitt ligging på solsenga på terrassen. Deilig!

På lørdag var jeg en tur i byen på dagen, hadde en rusbrus (liker ikke øl, hehe) på uterestaurant. Og så måtte jeg kjøpe ny solkrem, heldigvis hadde apoteket solkremer fra Cosmica til halv pris, så jeg kjøpte to av denne: *solkrem

Blir grei å ha med til Thailand også, den.

Apoteket hadde tilbudet helt frem til 14. juni, så når feriepengene kommer den 12., tror jeg jeg skal innom og hamstre litt. Trenger faktor 20 og 30 til kroppen.

Eller er det veldig mye jeg har lyst på for tiden, men jeg prøver å unngå å handle så mye nå rett før jeg reiser. Men når feriepengene kommer, blir det litt småting:

*Sandaler, trenger noen som er gode å gå i, med litt hel, helst i fargen tan. Likte litt disse: Sandaletter

*Solkrem faktor 20 og 30

*Oppblåsbar pute til flyturer

*Stavmikser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste to månedene er jeg blitt mye flinkere til å spise sunt, etter at jeg fant ut at jeg hadde gått opp ca fem kg i løpet av det siste året. Har i løpet av disse månedene gått ned to kilo, og er kjempeforrnøyd med det. Spiser godt, men har kuttet ut mye smør (elsker masse smør på nybakt brød....) og rømme (spiste rømme til ALT tidligere!) Spiser nesten ikke snop lenger, og chios er bare på vorspiel, hehe...

I tillegg er jeg blitt mye flinkere til å spise grovt brød/ knekkebrød, pluss frukt, bær og grønnsaker. Fornøyd!

Nå i helgen laget jeg en litt sunnere lasagne, som faktisk ble veldig god. Brukte karbonadedeig som jeg stekte sammen med løk, gulrot og selleri oppkuttet i små biter. Blandet så med knuste tomater på boks, litt ketchuo og chilisaus, friske urter og krydder. Hadde dette lagvis med cottage cheese og pastaplater. Osten på toppen var nok ikke så sunn, men det var tross alt helg...

Noen som har noen sunne retter å dele med meg? Er virkelig bitt av basillen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Så flink du er! :enig:

Jeg prøver også, og tidvis går det.. jeg er bare veldig flink til å finne unnskyldninger for å skeie ut :rolleyes:

Har ikke noen oppskrifter i hodet, men du kan jo sjekke ut Mat og Drikke-tråder, har funnet mye sunn inspirasjon der. F.eks mat med linser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er stadig innom mat- og drikkeforumet, og har testet ut flere oppskrifter derfra. Bønner og linser klarer jeg bare ikke å like, er noe med konsistensen som er skikkelig turn off for meg. Og det er synd, siden det er så sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er :)

Blir litt lettet over å høre at andre også liker rømme og smør, føler nesten alle "skryter" over hvordan de ikke takler smør o.l. og er sunnheten selv :lol: Jeg er en sucker for kaker, desserter, godteri, snacks, fet mat.. Jeg spiser stort sett sunt men drømmer om litt annen type mat ja :gjeiper:

Har ikke noen oppskrifter i hodet men lager ofte wok med svinekjøtt eller kylling + masse grønnsaker. Ellers går det mye i wraps med kylling og grønnsaker, pitabrød med godt krydret kyllingkjøttdeig eller svinekjøttdeig. Ellers har jeg faktisk spist ferdigpizza også, veide pizzastykkene så jeg hadde full kontroll på antall kcal og la til en stoooor salat. Holdt meg til 500 kcal hvertfall :)

Synd du ikke liker linser, jeg hadde aldri spist det før men lagde en god rett med linser fra bbcgoodfood.com. De har også en god oppskrift på falafel burgere. For meg er dette veldig merkelig mat, annerledes ingredienser og vegetar - helt ulikt meg - men gøy å teste og eksperimentere litt også :)

Så anbefaler absolutt BBCGoodFood for oppskrifter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine fine vesken :sikle:

Jeg har lyst til å begynne å spare til en designerveske, men veldig usikker på hvilken jeg vil ha :klø:

Tenker egentlig på Chanel fordi det er så klassisk og sikkert anvendelig. Men er ikke helt sikker på modell eller om det i det hele tatt blir Chanel.. Må uansett spare litt først :lol:

Du hadde Chanel Rosenrød? Er du fornøyd med kjøpet eller angrer du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...