Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Vet ike helt hvor dette emnet passer, men prøver her. Noen som har tatt brasiliansk for så å trene spinning senere samme dag? Jeg gjorde dette, og lurer på om jeg har fått noe lignende brannsår av det.. Kanskje det sier seg selv??
Vici Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Vet ike helt hvor dette emnet passer, men prøver her. Noen som har tatt brasiliansk for så å trene spinning senere samme dag? Jeg gjorde dette, og lurer på om jeg har fått noe lignende brannsår av det.. Kanskje det sier seg selv?? Huff da! Som du sier - det sier seg litt selv. Når du akkurat har tatt en brasiliansk bør du la hudområdet få hvilem før det blir utsatt for frisksjon og svette samt trange treningsbukser. Nå vet jeg ikke om du bruker spinningshorts med pad? I såfall ville dette sikkert ha lindret noe, men jeg tror du bør unngå spinning de første 2-3 dager etter brasialiansk voksing.
Suzy Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Dagen etter går fint, men samme dag er ikek noen god ide. Smør med aloe vera eller noe annet lindrende og husk å ikke gå på spinn samme dag nesten gang
Gjest Bond Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg hadde ikke akkurat tatt brasiliansk da, men glemte mine vanlige sykkelbukser og tok med andre treningsbukser (som er ikke like myke akkurat der) for en spinningtime. Det ble fryktelig vondt! Men det går over ganske fort og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå