Gjest Thale Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 Vi skal gifte oss i februar til neste år. Ingen av oss har vært gift før, og vi er begge litt håpløse når det gjelder å komme igang med disse forberedelsene. Vi har lyst til å feire litt spesielt, vi skal ha full pakke - det vet vi - og vi er innstilt på å betale det det måtte koste for å få dette bryllupet vårt akkurat slik vi ønsker det - uansett kostnad. Jeg har bodd i England i 4 år og vet at det florerer med bryllupsbyråer som tar seg av hele eller deler av bryllupsforberedelsene og lurer på om hvor jeg kan finne tilsvarende her i Norge. Vi bor i Sør-Norge. Håper noen kan svare meg på dette. Stilige sider dette forresten, har ikke sett disse før! Finnes det andre internettsider for oss " kommende bruder"? Vet noen forresten om det er bryllupsmesser eller brudeshow noe sted fremover? Kos dere i finværet! 8) Hilsen Thale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 Her på KG finnes en egen oversikt over bryllupsplanleggere i norge: BRYLLUPSPLANLEGGING Lykke til med planlegginga!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thale Skrevet 23. april 2003 #3 Del Skrevet 23. april 2003 Takk for tipset - var inne og tittet - magre og heller triste greier - ihvertfall ikke akkurat det jeg er på jakt etter! Ellers takk! Setter pris på om noen har noen bedre tips å komme med - jeg trenger ingen til å bare gi meg råd om hva jeg skal gjøre, men hele pakken utifra hvordan vi ønsker oss bryllupsdagen vår etc... ! Råd kan jeg få fra hvem som helst - jeg trenger både råd,veiledning,kreativitet og action!!! Hjelp! Mvh. Thale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest June W Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er bare innom her som gjest, på vill leting etter forslag til hva jeg kan ha på meg til bryllupet jeg skal i på slutten juni. ( Åpen for alle forslag!!! ) Kan nevne til deg at dette brudeparet jeg skal i bryllup til har brukt et bryllupsbyrå som heter BryllupsCompagniet. De holder visst til like utenfor Oslo men arrangerer land & strand rundt, slik jeg har forstått. De har visst stått for det aller meste i dette tilfellet - brudeparet selv skryter ihvertfall uhemmet, så da stoler jeg selvfølgelig på det! Ringte bruden opp nå, og fikk e-mail adresse du kan prøve: Jeg håper dette kan være til hjelp?? I henhold til våre regler, kan vi ikke legge ut e-postadresser i innleggene. De kan man legge i profilene, eller man kan utveksle pm, men da må du være registert bruker. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 http://www.zeromindset.com/merete/bryllup/...planlegger.html Litt utvidet i forhold til planleggeren vi har tatt utgangpunkt i. Daglig i bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 24. april 2003 #6 Del Skrevet 24. april 2003 Kanskje du kan finne litt inspirasjon her? http://www.bryllupsweb.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katy123 Skrevet 24. april 2003 #7 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg er i svangerskapspermisjon nå, men jobben min har bestått veldig mye av eventplanlegging. Jeg går med en liten gründerspire i magen og har veldig lyst til å starte et lite firma. For å hjelpe til med bl.a. bryllupsplanlegging. Jeg har mange ideer, og hjelper gjerne til med hele arrangementet. Det er ikke tillatt å legge ut mailadresser i forumet! Opprett heller en profil og legg ut adressen der. Lea (mod) Katy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #8 Del Skrevet 24. april 2003 Hei igjen Thale Mailadressen min finner du i min profil dersom du ønsker å ta kontakt! Mvh Katy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pulsatilla Skrevet 24. april 2003 #9 Del Skrevet 24. april 2003 Disse skrytes det fælt av her på forumet: http://www.bryllupscompagniet.no/ Pulsatilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lindasnartgift Skrevet 24. april 2003 #10 Del Skrevet 24. april 2003 Har også lest mye positivt om BryllupsCompagniet;sjekket hjemmesidene dere,de var under oppdatering - er visst snart ferdige - prøv å se på: www.bryllupscompagniet.com Lykke,lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanja Skrevet 24. april 2003 #11 Del Skrevet 24. april 2003 Vi brukte et byrå som heter BryllupsCompagniet vi også - jeg var blandt annet invitert på en "brude-weekend " sammen med 10 andre bruder ( + forlovere / venninde/ mor ) og var bl.annet på brudekjolekjøp. Fikk en fantastisk rabatt pga. vårt kundeforhold med dette byrået. Kjøpte en brudekjole som har vanlig leiepris på kr. 8000,- for kroner 3.500,- Helt knall, og minne for livet! Har fremdeles kontakt med en del av de andre som var med - 4 av oss gifter oss på samme dag!! Vi gifter oss for øvrig den 3. mai!! Hei & hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå