Gå til innhold

Hun har alt hun trenger

Fremhevede innlegg

Gjest Saltstang
Skrevet

Kjæresten min er blant Norges beste i turn, og hun er et ekte slangemenneske. Spagat er et vågestykke for de fleste, men hun tar den på et mikrosekund.

Hun er kommet så langt at hun kan fellatiere seg selv, uten ubehag. Og dette gjør hun visst ganske ofte. Slik jeg forstår det, er dette grunnen til at hun aldri er kåt lengre. "Jeg har alt jeg trenger" sa hun en gang. Hun mente det nok ikke ille, men jeg ble såra og følte meg veldig overflødig.

Hun er for blyg til å slikke seg selv i mitt påsyn, selv om jeg har bedt henne pent. Jeg føler at siden jeg ikke engang får se henne gjøre det, har hun slått den siste spikeren i kista til forholdet vårt. Vi har ikke ligget sammen på nesten en måned. Og hun har betrodd meg at hun utforsker sine spesielle evner veldig ofte.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Syns det er en litt sær ting å ville drepe forholdet over...altså at du syns hun ødelegger forholdet deres ved å ikke ville vise det. Om hun vil holde det privat må da være lov. Men om hun onanerer så mye at det ødelegger sexlivet deres burde du si ifra om det...

Skrevet
Hun er kommet så langt at hun kan fellatiere seg selv, uten ubehag. Og dette gjør hun visst ganske ofte.

OK.

Da har hun pikk også da. Fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...