Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor har du ikke alderen skrevet i profilen? Jeg synes det hadde vært fint om dere gjorde det.
Nabodama Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Og du ville bli tatt mer seriøst om du var bruker/hadde profil her inne når du ber om personlige opplysniger. For hvem er du til å be om det, du som vil være så anonym at du skriver som gjest?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Og du ville bli tatt mer seriøst om du var bruker/hadde profil her inne når du ber om personlige opplysniger. For hvem er du til å be om det, du som vil være så anonym at du skriver som gjest? Mente nå at det skulle være fritt valg da. Jeg vil ha et bliere svar neste gang.
Nabodama Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Mente nå at det skulle være fritt valg da. Jeg vil ha et bliere svar neste gang. Det ER fritt valg nå. Som gjest har du allerede mye info om oss som er brukere, og nå vil du ha mer. Men du gir ingenting selv. Derfor får ikke et så blidt svar som du ønsker deg fra meg. Hvorfor har du ikke registert deg? Det hadde vært fint om du gjorde det. EDIT: tilføyelse Endret 9. januar 2008 av Nabodama
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Vill ikke være registrert. Ikke svar så surt (virker som).
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Derfor får ikke et så blidt svar som du ønsker deg fra meg. Nei, vel. Da skjønner jeg ikke det hele tatt hvorfor du gidder å bruke tid på svare når du kun skal svare surt og mest sansynlig er ute etter å krangle. Jeg spør et ærlig spørsmål, da kan man vel få et svar uten å bli rundtjult.
LilleBille Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor i all verden skal vi ha det? Er jeg mere seriøs om jeg er 50 enn om jeg er 25 - eller 18? Synes du ikke det er litt rart å be om at vi registrerte brukerne skal oppgi alder - mens du ikke en gang gidder å lage et gjestenick - ei heller skrive hvor gammel du er. Du behøver jo ikke en gang registrere deg for å opplyse oss om det.
Gjest Gitte Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor i all verden skal vi ha det? Er jeg mere seriøs om jeg er 50 enn om jeg er 25 - eller 18? Synes du ikke det er litt rart å be om at vi registrerte brukerne skal oppgi alder - mens du ikke en gang gidder å lage et gjestenick - ei heller skrive hvor gammel du er. Du behøver jo ikke en gang registrere deg for å opplyse oss om det. nøyaktig det samme tenkte jeg. morsomt at en gjest ber registrerte brukere ha flere opplysninger..
*Mina* Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor har du ikke alderen skrevet i profilen? Jeg synes det hadde vært fint om dere gjorde det. Hvorfor er ikke du registrert? Jeg synes det hadde vært fint om du kunne gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Jeg skjønner bare ikk at det går an å bli så provosert av en enkelt spørsmål, jeg. Hun spørr jo bare. Alder er vel noe mange kan være nysgjerrig på trenger ikke å bety noe mer. Forumet er åpent for alle og da bør man regne med slike spørsmpål også. En gjest er anonym, men man har ikke noe forhold til en gjest enn til andre brukere. Nei, enten så får vi stenge gjestefunksjonen eller så får vi la den bli og at gjester kan spørre de spørsmål de vil.
Nausicaä Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Men kjære gjest. Du gir jo ikke et grunnlag for at du vil vite alderen vår. Jobber du for et undersøkelsesbyrå der du tjener penger på å finne ut hva kvinner i forskjellige aldre liker? Er det en person her inne du synest virker såpass interresant at du vil finne ut mer om henne/han? Er du bare rett og slett nyskjerrig? Hvordan hadde du reagert om en villt fremmed person stoppet deg på gaten og spurte deg om mange personlige spørsmål som personen krevde at du skulle svare på. Hvor gammel er du? Hvor bor du? Hva musikk liker du? Er du i et forhold? Har du vert utro? Og at denne personen ikke engang introduserte seg selv. Jeg tviler egentlig på at du hadde svart.
LilleBille Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 Jeg skjønner bare ikk at det går an å bli så provosert av en enkelt spørsmål, jeg. Hun spørr jo bare. Alder er vel noe mange kan være nysgjerrig på trenger ikke å bety noe mer. Forumet er åpent for alle og da bør man regne med slike spørsmpål også. En gjest er anonym, men man har ikke noe forhold til en gjest enn til andre brukere. Nei, enten så får vi stenge gjestefunksjonen eller så får vi la den bli og at gjester kan spørre de spørsmål de vil. Klart hun (eller han) kan spørre så mye h'n vil - men vi må jo også få sette spørsmålstegn ved hvorfor ... Og si at vi ikke vil svare. Små barn spør jo gjerne "hva heter du" - men etterhvert lærer de fleste at det ofte er greit å si "hei jeg heter xxx" - før vi spør hva den andre heter. Og venter du at noen skal svare på et spørsmål om alder - er det vel ganske normalt å selv si hvor gammel man er. LilleBille - gammel dame
Catgirl Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Da kan du vel bare spørre den enkelte hvor gammel hun/(han) er? Såklart er det fritt valg om hvor mye personlig info du ønsker å legge ut om deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 Når man ser på reaksjonene her er det fullt forståelig at vedkommende stiller spørsmålet som gjest.
LilleBille Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 Når man ser på reaksjonene her er det fullt forståelig at vedkommende stiller spørsmålet som gjest. Jeg tror ikke svarene nødvendigvis har noe å gjøre med at det er en gjest som spør - men måten det blir spurt på - og at vedkommende ikke har opplyst noe om seg selv, for det er da mange tråder om alder her inne.
Gjest smotti Skrevet 10. januar 2008 #17 Skrevet 10. januar 2008 Jeg skjønner bare ikk at det går an å bli så provosert av en enkelt spørsmål, jeg. Hun spørr jo bare. Alder er vel noe mange kan være nysgjerrig på trenger ikke å bety noe mer. Forumet er åpent for alle og da bør man regne med slike spørsmpål også. En gjest er anonym, men man har ikke noe forhold til en gjest enn til andre brukere. Nei, enten så får vi stenge gjestefunksjonen eller så får vi la den bli og at gjester kan spørre de spørsmål de vil. Trådstarter selv som svarer?? Siden står HUN?
Gjest Rannva i.i. Skrevet 10. januar 2008 #18 Skrevet 10. januar 2008 Trådstarter selv som svarer?? Siden står HUN? Og har samme type skrivefeil som ts.. Det finnes allerede mange tråder om alder rundt på kg. Mange oppgir alder dersom ts er registrert og selv forteller sin alder.
lolita90 Skrevet 10. januar 2008 #19 Skrevet 10. januar 2008 Men kjære gjest. Du gir jo ikke et grunnlag for at du vil vite alderen vår. Jobber du for et undersøkelsesbyrå der du tjener penger på å finne ut hva kvinner i forskjellige aldre liker? Er det en person her inne du synest virker såpass interresant at du vil finne ut mer om henne/han? Er du bare rett og slett nyskjerrig? Hvordan hadde du reagert om en villt fremmed person stoppet deg på gaten og spurte deg om mange personlige spørsmål som personen krevde at du skulle svare på. Hvor gammel er du? Hvor bor du? Hva musikk liker du? Er du i et forhold? Har du vert utro? Og at denne personen ikke engang introduserte seg selv. Jeg tviler egentlig på at du hadde svart. signerer denne... det er opp til hver enkelt å velge hva de vil skrive i profilen sin... og ts burde formulert seg bedre om hvorfor vi alle skal skrive alder i profilen ja....
aline Skrevet 10. januar 2008 #20 Skrevet 10. januar 2008 mange velger nok å ikke sette alder i profilen, av samme grunn som mange ikke velger å ikke registrere seg; de har ikke lyst. går jeg ut ifra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå