Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #21 Skrevet 27. april 2003 Jeg synes et bryllup uten dans er et kjedelig bryllup! Jeg var gjest på et flott bryllup på Losby gods i Lørenskog den 12.04. Der var det en bra musiker som jeg tror het Egil Hjorteset. (Hvordan han kan kontaktes eller hva han tok i honorar vet jeg ikke, men et enmanns-orkester koster vel ikke allverden...?) Musikken, dansen, talene og maten er vel det som sitter igjen etter et bryllup! :D
stardust Skrevet 27. april 2003 #22 Skrevet 27. april 2003 Vi skal ha et "one-man-band" til spille til dans... har ikke tenkt noe voldsomme greier med gammeldans osv, men det blir "brudevals" eller slow, som noen kanskje har fått med seg... og kanskje en polinese eller hva det heter, det synes jeg er litt hyggelig, ihvertfall hvis man har noen flinke til å lede (ikke oss!!!!)
Nikki Skrevet 28. april 2003 #23 Skrevet 28. april 2003 Vi skal fa den tradisjonelle brudevalsen og skal ta timer slik at vi kan lære den ordentlig. Da min kjære ikke er noen danseløve så ville han gjerne ta noen timer i vals... Og han var faktisk den som bestemte at vi skulle ha brudevals selv om han ikke kan vals. Ellers så skal vi brenne cd'er da vi ikke synes noe om levende musikk pga dårlige erfaringer... Men vi skal ha musikk til alle aldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå