Gå til innhold

Underlivsproblemer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har noen underlivsproblemer jeg ikke vet hva er.. Tenker på det ofte, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har bestilt time hos legen, men den er ikke før om 2 uker.. Noen som har en teori om hva det kan være???

Symptomene mine:

- illeluktende utflod

lukter skikkelig ille, tror den kommer "innenfra" - kan kjenne lukta på håndkleet etter at jeg tørker meg etter en dusj. Fargen er hvit/gul og idag faktisk brun.

Etter sex lukter jeg helt forferdelig, er som om min utflod+sæd=ILLE stank.

- kløe (og en sjelden gang svie)

noen ganger klør det ikke i det hele tatt, men noen ganger klør det så ille at jeg blir gal!!!! På dagene er det for det meste greit, men med en gang jeg har lagt meg... Våkner hver natt av at jeg ligger og klør som en gal. Svidde også et par dager for en tid siden, men det gjør det ikke lengre. Klør i hele underlivet, også rundt anus.

Hva kan dette være tro?? Det er ekkelt å ha det sånn, må skifte undertøy hele tiden, og buksene lukter fisk i skrittet etter å ha brukt dem en dag.

Dette kan vel ikke være normalt???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte en ting...

Det er som om det "lekker" fra anus etter at jeg har vært på do.

Det finnes sikkert ikke en sjel som tørker seg mer nøye enn meg der bak, men likevel blir det brunt og ekkelt på stringtrusen, og det lukter fælt og ser for jævlig ekkelt ut... Dette er spesielt rett etter dobesøk som sagt - noen ganger legger jeg et papir mellom trusa og anus rett etter dobesøk for så å ta det vekk neste gang jeg er på do (for å tisse), og etter det kommer det ikke noe på trusa..

Akkurat dette tør jeg ikke si til legen. Hva tror dere???

Skrevet

Høres ut som bakteriell vaginose.. Ta og google det :) Det er ikke farlig, men utrolig ubehagelig og ha! :( Og at det "lekker" fra anus etter dobesøk kan kanskje være innvendige hemorider? Hatt det også jeg :fnise: Finnes gode kremer mot det ;)

Synes du bør si det til legen uansett hvor flaut du synes det er, og h*n må kanskje undersøke deg både i skjeden og anus. men da får du iallefall svar på det du har og behandling :)

Lykke til!:)

Skrevet
Akkurat dette tør jeg ikke si til legen.

Vet du - uansett hvor teit og flaut det føles, så har legen hørt en slik problemstilling MANGE ganger tidligere! Han/hun er jo uansett der for å hjelpe deg! Hvis du ikke føler deg vel med vedkommende, burde du finne en annen fastlege. Man skal jo ikke være flau over ting man vil ta opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...