Vici Skrevet 13. januar 2008 #41 Skrevet 13. januar 2008 Kanskje har de hele sin barndom fått høre at de aldri er bra nok? Slik at de i dag streber unødvendig for å være best på alle mulige måter...
Gjest ¤J¤ Skrevet 18. januar 2008 #42 Skrevet 18. januar 2008 Hva tenker dere om "perfekte" folk: mennesker som er vakre, slanke, smarte, (holder på) med en lang og prestisjetung utdannelse, smilende, utadvendte og som attpåtil er snille og morsomme og går overens med alle og har haugevis med venner, og som gjerne har reist verden rundt i tillegg? Jeg må innrømme at jeg blir litt misunnlig (ikke i form av den bokstavlige tolkningen av ordet) og lurer på hvordan i alle dager det er mulig. Jeg er noenlunde pen, slank (trener mye), holder på med mastergrad og er i et godt og langvarig forhold. Er dog ikke spesielt morsom eller har masse venner. Jeg tenker at det er kjekt med folk som får til noe og som når målene sine. (Men kan synes det er slitsomt å gå på byen med jenter som får veldig mye oppmerksomhet og som jeg betrakter som penere enn meg). Jeg tenker ikke "alle med sitt". Selv har jeg ikke opplevd noe traumatiserende i mitt liv. Noen er heldigere enn andre.
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. januar 2008 #43 Skrevet 29. januar 2008 Jeg synes perfekte mennesker rett og slett kan bli litt kjedelige. Tenk deg at du skal fortelle de en hyggelig nyhet, nesten uansett hva du har å fortelle så ha de opplevd noe som er bedre. Jeg synes i grunn det er mye bedre at mennesker er flinke på hvert sitt område, om noen mennesker innehar alt for mange positive egenskapet så ødelegger det denne naturlige balansen hvor man kan hjelpe hverandre og utveksle erfaringer på lik linje.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #44 Skrevet 29. januar 2008 Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke misunner andre mennesker for deres prestasjoner eller opplevelser. Jeg mener at alle har sin egen oppfatning av hva som er suksess her i livet, så hvorfor tenke negativt om andre da? Jeg er alltid glad på andres vegner, og ser ikke ned på andre fordi de har oppnådd noe som for dem er stort. Kjenner ei som faller direkte under perfekt-kategorien, og hun er verdens hyggeligste jente på alle måter...digger henne=) Er lei av å høre på drittsnakket til andre tilsynelatende mindre perfekte mennesker. "Hun tror hun er noe" "Hun må være bitchy" "Herreguud! Her kommer hun igjen" Uten å tenke på hvilke signaler de faktisk da sender ut om seg selv til omverdenen..jiises
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. januar 2008 #45 Skrevet 29. januar 2008 Det er jo nettopp feil som gir mennesker særpreg og sjarm. Dermed foretrekker jeg helst mennesker som har både gode og dårlige sider i tillegg til masse humor
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #46 Skrevet 29. januar 2008 Det er jo nettopp feil som gir mennesker særpreg og sjarm. Dermed foretrekker jeg helst mennesker som har både gode og dårlige sider i tillegg til masse humor Flott sagt=)
Gjest Valiant Skrevet 9. februar 2008 #47 Skrevet 9. februar 2008 Siden det ikke finnes noen mennesker som er perfekte. Så tenker jeg ikke noe over dem. Alle har sine feil
MarianneE Skrevet 11. februar 2008 #48 Skrevet 11. februar 2008 Liker ikke "perfekte" mennesker. Føler meg så utilstrekkelig sjøl.....
HomicidalPsychoJungleCat Skrevet 11. februar 2008 #49 Skrevet 11. februar 2008 Jeg liker perfekte mennesker, er det perfekte er de jo supre å være sammen med!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #50 Skrevet 12. februar 2008 Hva tenker dere om "perfekte" folk: mennesker som er vakre, slanke, smarte, (holder på) med en lang og prestisjetung utdannelse, smilende, utadvendte og som attpåtil er snille og morsomme og går overens med alle og har haugevis med venner, og som gjerne har reist verden rundt i tillegg? Jeg må innrømme at jeg blir litt misunnlig (ikke i form av den bokstavlige tolkningen av ordet) og lurer på hvordan i alle dager det er mulig. Jeg har lyst til å ha dem som mine veldig gode venner :D
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2008 #51 Skrevet 13. februar 2008 Verste med dei sokalla perfekte er nedrakkinga på dei som ikkje "får det til". Forakt, er det det det kallast?
Gjest gjest stine Skrevet 17. februar 2008 #52 Skrevet 17. februar 2008 Verste med dei sokalla perfekte er nedrakkinga på dei som ikkje "får det til". Forakt, er det det det kallast? Signerer denne. Har 2 sånne i slekta, og jeg blir kvalm av deres perfekthet og alle andres utilstrekkelighet:(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå