Gå til innhold

Skimmer i huden + maskarafarge

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Så i innlegget som gjaldt ermer og kjoler at det ble anbefalt "shine" på bare skuldre. Er det noen som vet hva man kan bruke som ikke smitter av på kjolen? Så i det nyeste Henne at de hadde testet skimmerkremer til ansiktet, kan disse brukes? Revlon var visst favoritt. Var innom et parfymeri, men der hadde de bare noen kremer med mye glitter og brunkrem og siden jeg skal gifte meg på våren og er veldig lys i huden er ikke det aktuelt. Vil se fresh, men ikke totalt smakløs, ut....

+ svart eller brun maskara når man har mørke vipper og bryn men ellers lys i huden. Er det noen "regel" for hvem som skal bruke hva eller er det smak og behag? Pleier å gå for svart/brun, men det finnes ikke i det merke som folk snakker så varmt om (Kanebo 38 gr.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske lys i hud og hår men sverger til falsk sjokoladebrunt hår. Jeg bruker brunsort mascara til vanlig

( når jeg først gidder å sminke meg da!)

......for jeg synes at det syns så dårlig dersom man bruker vanlig brun.

Og til bryllupsfest vil jeg nok bruke sort, det gir iallefall de beste bilderesultatene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Shine (krem med skimmer) fåes i ett utall varianter og prisklasser men når jeg mener shine så mener jeg shine, ikke billig dryssende bodyglitter fra H&M.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tips om maskara. Blir nok svart!

Når det gjelder skimmer er jeg ikke veldig mye klokere. Den ene jeg prøvde (brunkrem med store glitterkorn) var et kjent, forholdsvis dyrt merkenavn og ikke noe H&M-produkt. Lyst til å gi noen mer konkrete tips? Takk for NOA-tipset, det skal jeg sjekke nærmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...