Liskat Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 Dere som har prøvd dette: Hvor hardt slår dere og hvor lenge? Er det sånn at rumpa blir skikkelig rød, eller bare lettere klaps? Jeg varmer opp med lette dask der jeg bare svinger fra haandleddet, noe som gir kjappe, men ikke saa harde slag. Naar stumpen er blitt lettere roed gir jeg litt mer kraft ved aa svinge fra albuen, noe som gir litt mer styrke bak slagene. Saa kan jeg begynne aa jobbe med hele armen, og det kan bli ganske harde slag. Jeg pleier aa variere i styrke og type slag slik at jeg kan holde paa en stund. Ikke bare for hans del, men for min egen og, for det gjoer ganske vondt i haandflata etterhvert. Stumpen hans pleier aa vaere ganske saa illroed innen jeg er ferdig. Men da gaar jeg gjerne over til aa bruke en eller annen type pisk, siden stumpen hans taaler mer enn handa mi.
MarianneE Skrevet 9. januar 2008 #22 Skrevet 9. januar 2008 her i huset er ris og spanking ganske vanlig, og da er han som får. jeg liker å gi, men usikker på å få. Unntaket er når han tar meg bakfra hardt, hardt, hardt og gir meg et par gode klaps på rumpa. Oh baby....
Gjest Gitte Skrevet 9. januar 2008 #23 Skrevet 9. januar 2008 her i huset, selv om jeg er singel er det jeg som får. ingenting er som en god ørefik ;-) ja jeg er seriøs.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 13. januar 2008 #24 Skrevet 13. januar 2008 her i huset er ris og spanking ganske vanlig, og da er han som får. jeg liker å gi, men usikker på å få. Unntaket er når han tar meg bakfra hardt, hardt, hardt og gir meg et par gode klaps på rumpa. Oh baby.... Hos oss er det også vanlig, begge får og gir ris.. Det skjer ca 1 gang pr uke, sexen etterpå er fantastisk.... Han legger meg å over knærne også kneppes buksa ned og så forsvinner trusa ned på knærne.... Men jeg har funnet at jeg liker enda bedre å rise han....
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #25 Skrevet 13. januar 2008 Selv ville jeg ha syntes at det ville vært kvalmt og ekkelt å spanke noen ,men hadde gjerne tatt imot spanking selv.Er nok sub,men har aldri testet det i virkeligheten...
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #26 Skrevet 13. januar 2008 Hver sin smak :gjeiper: Men jeg vil tro at ts i det minste bør tenne litt på tanken for å gjennomføre dette. Jeg hadde funnet det totalt avtennende å ri min mann ris, men det er fordi det ikke finnes et eneste dominant gen i meg. Hadde en elsker engang som ville at jeg skulle knulle han med en dildo. Jeg dumpet han rimelig fort. Rett og slett fordi jeg ikke tenner på menn som vil at jeg skal være den dominante. Selv kunne jeg tenkt meg at min mann var mer dominant både i hverdagen og i sengen.....Men det ligger ikke helt for han tror jeg.
Gjest SMann Skrevet 14. januar 2008 #27 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har gitt mye ris og det har gitt meg masse glede. Vil din mann ha ris så gi han det. Det må være lov å prøve ut nye ting i et forhold. Hvis det ikke gir dere noen ting så er det bare å la være i fremtiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå