Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Skandalevideo om Tom Cruise - video Etter at boken kom ut, har Tom Cruise vært nødt til å gå ut å forsvare seg mot alle ryktene.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Skandalevideo om Tom Cruise - video Etter at boken kom ut, har Tom Cruise vært nødt til å gå ut å forsvare seg mot alle ryktene. NÆÆÆÆÆÆ,gud så grusomt. Og du verden så interesant. Denne opplysning viser atter en gang hvor TYNN kg har blitt.
Gjest kenneth Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 NÆÆÆÆÆÆ,gud så grusomt. Og du verden så interesant. Denne opplysning viser atter en gang hvor TYNN kg har blitt.Signerer på den. Ikke nok med at trådstarter formidler tåpelig sladder. Utover å leke nyhetsbyrå, har hun heller ikke noe som helst vettugt å si. Og - selvsagt - ble tråden postet på "Aktuelle saker". (Skjønt, man kan jo alltids diskutere hva som er aktuelt. Jeg tenker som så at i.o.m. at det heter Kvinneguiden og ikke Jenteguiden, burde den kanskje ikke havne under Aktuelle saker). Nei nå er vi slemme... Tenkt om vi kunne blitt enige om at sladder og sladderpressen er lavmål. Det hadde vært et stort steg for menneskeheten.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Signerer på den. Ikke nok med at trådstarter formidler tåpelig sladder. Utover å leke nyhetsbyrå, har hun heller ikke noe som helst vettugt å si. Og - selvsagt - ble tråden postet på "Aktuelle saker". (Skjønt, man kan jo alltids diskutere hva som er aktuelt. Jeg tenker som så at i.o.m. at det heter Kvinneguiden og ikke Jenteguiden, burde den kanskje ikke havne under Aktuelle saker). Nei nå er vi slemme... Tenkt om vi kunne blitt enige om at sladder og sladderpressen er lavmål. Det hadde vært et stort steg for menneskeheten. hahaha! Hvis det slik at det heter "kvinneguiden". Hva f... gjør du her da? Kvinne i disguise?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 hahaha! Hvis det slik at det heter "kvinneguiden". Hva f... gjør du her da? Kvinne i disguise?
Gjest kenneth Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 hahaha! Hvis det slik at det heter "kvinneguiden". Hva f... gjør du her da? Kvinne i disguise?Jeg har alltid ønsket jeg var kvinne. Det er mye lettere å slippe unna med svada da... Indikerer 'Kenneth' at jeg er en mann? Nei, nå spekulerer du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå