kristine 80 Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 Barbert eller ikke? Er det blitt slik at alle skal barbere seg. Kanskje det bare er IN Prøvde det selv for ikke så lenge siden, og vil holde det slik. Man føler seg på en måte renere. Jeg tror også at menn tenner på det, det virket i allefall slik :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 Velkommen til forumet, Kristine! Tro det eller ei, men du vil nok snart se at du har stukket hånden inn i et hvepsebol nå. Av en eller annen grunn vekker dette temaet utrolig sterke reaksjoner her, enhver diskusjon blir et hylekor. Tro det eller ei, forstå det eller ei, you wait and see... Og mens du venter på at skrikingen starter kan du jo gjøre et søk i forumet, du vil kunne ha underholdning i timesvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. april 2003 #3 Del Skrevet 23. april 2003 Se litt lengre ned på siden her, så finer du en tråd som heter Barbering? Der er det mange kommentarer om hva andre synes om dette... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Barbert eller ikke? Er det blitt slik at alle skal barbere seg. Kanskje det bare er IN Prøvde det selv for ikke så lenge siden, og vil holde det slik. Man føler seg på en måte renere. Jeg tror også at menn tenner på det, det virket i allefall slik :D FY og atter FY, slutt med det tøyset der umiddelbart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 Jesus Kristiansen skal vi nå aldri bli ferdig med dette temaet ach himmel, mein gott! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 23. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 23. april 2003 FY og atter FY, slutt med det tøyset der umiddelbart!! Hva vet du om det da??? Er det bedre og rullr rundt i en stor gressplen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 23. april 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 23. april 2003 Man trenger jo ikke og barbere alt!! Bare litt slik at det ikke ser ut som regnskogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 23. april 2003 #8 Del Skrevet 23. april 2003 Hva vet du om det da??? Er det bedre og rullr rundt i en stor gressplen da? Jeg hengte på en "ler-smiley", for å være sikker på at du ikke skulle gå glipp av ironien, men der gikk jeg fem på gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 23. april 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 23. april 2003 Ja riktig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 26. april 2003 #10 Del Skrevet 26. april 2003 Hei&Hå! Det eneste jeg sier i dene saken er: SMAKEN er som baken,den er DELT!! Men spør du meg,ja da sier jeg: "jeg foretrekker barbert"! Både samboeren min og meg barberer oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 26. april 2003 #11 Del Skrevet 26. april 2003 Barberte mus er mer smørevillige, sånn sett fra et rent teknisk synspunkt. Fra et etstetisk synspunkt er det også veldig fint. Sånn rent renslig sett overlater jeg det glatt til jentene.. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 26. april 2003 #12 Del Skrevet 26. april 2003 Etstetisk er et tastonym for estetisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 #13 Del Skrevet 26. april 2003 Hm, må innrømme at jeg aldri har tenkt på det fra det tekniske synspuktet, Dorian, men det er noe i det du sier der gitt.... Men uansett teknikk/teknisk er barbert best.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 26. april 2003 #14 Del Skrevet 26. april 2003 Minnie skrev: Jesus Kristiansen skal vi nå aldri bli ferdig med dette temaet ach himmel, mein gott! Det er jo ikke alle som er her like ofte og som får med seg at visse temaer går igjen og igjen... Når det gjelder spørsmålet: Glattbarbert er jo renest og mest behagelig når det er nybarbert, men akk; når det vokser ut klør det og stikker det jo som bare det! Dessuten synes jeg det blir litt vel mye jenteaktig... Nei, litt hår er greit, synes jeg ihvertfall :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 27. april 2003 #15 Del Skrevet 27. april 2003 Barberte mus er mer smørevillige, sånn sett fra et rent teknisk synspunkt.dorian 10 fingre x 4 timer = 40 timer Det sier seg selv at jeg ikke akkurat har tekniske problemer, så jeg tror jeg bare fortsetter den stilen jeg har kjørt til nå, jeg -med stripe på midten. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 27. april 2003 #16 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg foretrekker dreadlocks. :standhaftig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 27. april 2003 #17 Del Skrevet 27. april 2003 barbert er best!! :D end of story... ( for min del i alle fall) Blir mer følsom da, og så synes jeg det blir lettere å holde rent. Sex blir MYE bedre !! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 28. april 2003 #18 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg synes også barbert er best, både på gutter og jenter. Blir mer sus over sexen da. Dessuten føler jeg meg renere når jeg har mensen. Er litt sløv med å holde meg helt glatt hele tiden, men det er bare fordi jeg er litt lat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2003 #19 Del Skrevet 28. april 2003 Barbert? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 28. april 2003 #20 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg foretrekker dreadlocks. :standhaftig: Lekkert det, men om du trimmer litt nå og da, vil rastafletter også ha en viss effekt. Noen som har prøvd pariserflette..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå