Gjest Gjest_lise_* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har ikke IKM før kommende fredag/lørdag, men håper sterkt på positiv test Har i dag og i går hatt mye utflod. Hvit,klumpete, luktfri. Begynt å klø litt, noe sår når jeg og kjæresten skulle kose. måtte gi opp der.... Kan det være sopp??? Leser det er vanlig om en er gravid, og at en da skal oppsøke lege. Er det i tilfelle farlig eller bahe litt ubehagelig? Jeg vet jo enda ikke om jeg faktisk er gravid... men bør jeg oppsøke legen likevel? Plager meg ikke veldig dette, men vil jo gjøre d rette da... Mange spørsmål, men noen her inne kan jo ha mer erfaring enn meg så....
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Har ikke IKM før kommende fredag/lørdag, men håper sterkt på positiv test Har i dag og i går hatt mye utflod. Hvit,klumpete, luktfri. Begynt å klø litt, noe sår når jeg og kjæresten skulle kose. måtte gi opp der.... Kan det være sopp??? Leser det er vanlig om en er gravid, og at en da skal oppsøke lege. Er det i tilfelle farlig eller bahe litt ubehagelig? Jeg vet jo enda ikke om jeg faktisk er gravid... men bør jeg oppsøke legen likevel? Plager meg ikke veldig dette, men vil jo gjøre d rette da... Mange spørsmål, men noen her inne kan jo ha mer erfaring enn meg så.... hei, er ikke ekspert på omådet, men jo, det der høres faktisk ut som underlivs-sopp. Anbefaler deg på det sterkeste og oppsøke legen din snarest for å få hjelp til dette. SPESIELLT hvis du har plane rom å bli gravid, noe du høres ut til å ha. Lykke til :
Gjest lise TS Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 takk for svar! men stemmer at en er mer utsatt for sopp om en er gravid enn elles? leste at faren øker med 30% om en er gravid. At det er ufarlig,men ubehagelig og bør behandles....
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 takk for svar! men stemmer at en er mer utsatt for sopp om en er gravid enn elles? leste at faren øker med 30% om en er gravid. At det er ufarlig,men ubehagelig og bør behandles.... ufarlig og ufarlig, det kommer vel ann på hvilken sopp tenker jeg. men ja, kroppen er generelt mer utsatt for infeksjoner under en graviditet (som regel)... sopp bør uansett behandles
Gjest lise TS Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 ja, kommer vel an på hvilken sopp? ingen her inne mer personlig erfaringer? kontakter i allefall legen i morgen og satser på å få "lov" til å ta en vanlig canesten kur.... må bare forsikre meg om at det ikke er farlig om jeg evt. er gravid......
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 ja, kommer vel an på hvilken sopp? ingen her inne mer personlig erfaringer? kontakter i allefall legen i morgen og satser på å få "lov" til å ta en vanlig canesten kur.... må bare forsikre meg om at det ikke er farlig om jeg evt. er gravid...... hehe, hørtes lurt ut. ønsker deg lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå