Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart arrangere utdrikningslag, og skal til da lage noen tskjorter med bilde av bruden. Hva heter slikt papir som en kan printe ut bilder på, og deretter stryke det på stoff? Hvor er slikt billigst (skal ha max 10 stk).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på pakken at det er til t-skjorter. Du får kjøpt det i velassorterte bokhandlere med kontroutstyr, kontorutstyrforretninger som Binders og Rich.Andvord, i hobbyforretnigner som Panduro (tidl. Striestuen på Karl Johan).

Bruk bilder som ikke er så mørke, i hvert fall hvis du har blekkprinter, ellers flyter det lett. Og beregn et par tre prøvetrykk, så kjøp to pakker. Husker ikke hvor mye det kostet jeg - en hundrings pr pakke med 10 kanskje...?

For å bevare så godt som mulig, vask alltid t-skjorten med bildet inn - dvs vreng t-skjorten. Etterhvert vil det begynne å flasse - men sånn holder du det i alle fall litt lenger.

Gjest Admin'C
Skrevet

eller så er det butikker bla i oslo som har egne presser forr å gjøre dette for deg, der vet jeg ikke prisen men burde ikke være så dyrt at jeg vil definere det som ran

Skrevet

Vi skal ikke vaske tskjortene, bare ha de på oss en dag, så kvaliteten spiller ingen rolle. Får ta meg en tur på binders en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...