Gå til innhold

Interiørbutikker i Oslo

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Hei!

Er ute etter div. småmøbler som bord, kiste, kommode osv.

Noen som vet om type interiørbutikker eller møbelbutikker som ikke er de vanlige kjedebutikkene og møbelkjedene som har sånne ting.

Gjerne litt shabby chic eller gammel bondestil (hvitmalt), men type eik/lønn i litt strammere stil kan også være aktuelt da min stil er midt i mellom.

På forhånd takk for tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger (lå i hvert fall for noen år siden) en i Vibes gate (en sidevei til Bogstadveien ca. midt på). Den hadde den mørke stilen da. Husker dessverre ikke hva den heter, men lå på det første høyre hjørnet inn fra Bogstadveien. Tror kanskje den lå en butikk med shabby chic stil midt imot også, men det er lenge siden jeg har vært i området.

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest_Andrine_*
Skrevet
Hei!

Er ute etter div. småmøbler som bord, kiste, kommode osv.

Noen som vet om type interiørbutikker eller møbelbutikker som ikke er de vanlige kjedebutikkene og møbelkjedene som har sånne ting.

Gjerne litt shabby chic eller gammel bondestil (hvitmalt), men type eik/lønn i litt strammere stil kan også være aktuelt da min stil er midt i mellom.

På forhånd takk for tips! :)

Kjøp flotte småmøbler på Plantasjen hagesenter. Jeg har selv kjøpt lampebord og entrebord der og malt dem om til Shabby Chic.

• 2 uker senere...
Skrevet
Det ligger (lå i hvert fall for noen år siden) en i Vibes gate (en sidevei til Bogstadveien ca. midt på). Den hadde den mørke stilen da. Husker dessverre ikke hva den heter, men lå på det første høyre hjørnet inn fra Bogstadveien. Tror kanskje den lå en butikk med shabby chic stil midt imot også, men det er lenge siden jeg har vært i området.

Hilsen Lille meg

Takk! Men den mørke stilen er ikke helt meg.

Er nok mer på lyst tre (lønn eller bjørk) eller hvitmalt.

Skrevet

Møllergata er Oslos opprinnelige "møbelgate", og det ligger fremdeles et par gode møbelbutikker der - Huseby og Krosby, samt en ny butikk som jeg ikke husker hva heter. De har litt av hvert - vil tro at særlig Huseby kan være interessant utfra det du beskriver at du liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...