linky Skrevet 2. april 2008 #61 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, en får bare høre på legen Godt det ellers står bra til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 3. april 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 3. april 2008 Skal ut med svigermor og kjøpe vogn til den lille gutten i dag. Gleder meg! Og så er det svigers som skal betale. De er fantastisk snille. Og når de vil betale noe så vil også moren min det. Så hun skal kjøpe vinterpose til vogna. Sier at de ikke trenger, men de vil ikke høre på meg Det er utrolig greit å slippe den store utgiften en vogn er. Ikke ofte en klarer 6000 ekstra i utgifter på en mnd. Ellers har jeg prøvd å rydde og vaske litt i dag. Går ikke så bra det, gitt. Kynnerne blir så kraftige at jeg bare må sette meg ned og puste dypt. Legen har visst rett. Irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. april 2008 #63 Del Skrevet 3. april 2008 Ja, det koster med utstyr, så kjekt å bli spandert litt på av de kommende besteforeldre. De syns jo slikt er så kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 4. april 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 4. april 2008 Så gøy å få vogna i hus! Så når kjøkkenet er ferdig er det bare å slappe av. Gleder meg til alt er klart. Fantastisk at det er helg i dag, Skal slappe heeelt av, og spise masse snop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 15. april 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 15. april 2008 Vi har kjøpt oss hus!!! Et fantastisk, perfekt rekkehus ti minutter utenfor Sandnes sentrum. Tre soverom, nytt kjøkken, nytt bad og lite å male før vi flytter inn. Da er det fødsel i slutten av juni, flytting i begynnelsen av juli, ferie i slutten av juli.. Travelt dette her! Men så lykkelig som dette har jeg aldri vært, tror jeg! Og i tillegg har jeg verdens beste mann og lille gutt på fem! Alt er bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. april 2008 #66 Del Skrevet 15. april 2008 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 15. april 2008 Forfatter #67 Del Skrevet 15. april 2008 Tusen, tusen takk!! Er veldig glad i plassen vi skal flytte til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 23. april 2008 Forfatter #68 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Dette er en fin dag, dere! 3 års bryllupsdag, siste rest av huslånet er fiksa hos banken, er 31 uker på vei med lillegutten min, er mamma til verdens beste femåring og er superforelska! Tror ikke jeg kunne vært lykkeligere :rødme: Nå har jeg laget verdens beste ostekake, og skal ned til foreldrene mine for å grille i sola, feire bryllupsdag og huskjøp. Tror at jeg bare skal holde på lykkefølelsen så lenge jeg klarer. Før har jeg alltid tenkt at det går nok nedover igjen snart, men denne gang skal positiviteten styre. Ha en fantastisk dag!!! Endret 23. april 2008 av cilipili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 27. april 2008 Forfatter #69 Del Skrevet 27. april 2008 Skal i konfirmasjon i dag.. Utrooooolig kjedelig. Må være den mest meningsløse festen som finnes. Men ok folk som er der så det blir sikkert bedre enn jeg tror. Var i sommerfuglparken i går. Fantastisk! Plutselig landet en stor en på hånda til sønnen min, han hadde den der en stund,snakket med den.. Etter noen minutter kom en annen jente bort, og sønnen min satte den forsiktig på hennes hånd. Såå fint! Gode, snille gutten min Må i dysjen. Skal jo i konfirmasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 18. februar 2009 Da prøver jeg igjen. Har en tendens til å ikke fortsette på alt jeg begynner på Nå er det en stund siden jeg skrev her sist. Nesten ti mnd faktisk! Oi, det har gått fort. Nå er han som var i magen sist blitt åtte mnd, storebroren blir snart seks og vi har bodd i huset vårt i snart syv mnd. Ellers så har jeg fått ny jobb. Orket ikke jobbe kvelder og helger lengre så da ble det en ny jobb. Gleder meg! Jeg begynner i midten av mars. Eneste som er litt skummelt er at minsten er bare ni mnd da, og jeg synes det er litt skummelt å la han være "alene" hos andre. Men det må jeg bare komme over! Har jeg blitt fortalt illefall Jeg har blitt litt inspirert av andre dagbøker, som Salseras merker jeg. Har veldig lyst å skrive og diskutere mat. Noe jeg synes blir bare mer og mer interessant. Jeg har til og med begynt å bake. Dette har jeg alltid syntes har virket så skummelt, men blir heldigvis bedre etterhvert. Nå baker jeg nesten hver dag. Sist prøvde jeg på et valnøttbrød med byggmel. det ble faktisk veldig bra! Så lagde jeg noen pizzabunnlignende brød som jeg penslet med olje på begge sider før steking, drysset over havsalt og frisk rosmarin. Dette smakte fantastisk. Neste gang skal jeg drysse over litt hvitløk og spise det til lasagne. Jeg lager forresten bare vegetarmat siden jeg er veggis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 18. februar 2009 #71 Del Skrevet 18. februar 2009 Det valnøttbrødet fikk jeg lyst til å prøve. Kan du legge ut en oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå