Jens Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Søsteren min skal gifte seg , og jeg lurer på når de forskjellige brudesalongene har salg. Hun kommer i februar.
Chiquita Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Pleier ikke det å være før jul, før neste års modeller kommer inn?
Frey Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Salget i brudesalongene er etter at høysesongen er over, fra slutten av august og utover. I Februar er butikkene fulle av nye modeller..
Gjest prestekrage Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Kommer jo helt ann på hvor du/dere befinner dere da. Jeg vet om en butikk som har salg nå, men det hjelper jo fint lite dersom dere er på en annen kant av landet...
Gjest Eline80 Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Søsteren min skal gifte seg , og jeg lurer på når de forskjellige brudesalongene har salg. Hun kommer i februar. Hørte reklame på radioen i dag at Agape har salg nå, 20% på alt i hele salongen, både brud- og selskapskjoler.
Jens Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Men, fjorårets modeller er kanskje da nedsatt i februar?
Gjest Eline80 Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Men, fjorårets modeller er kanskje da nedsatt i februar? http://www.agape-brud.no/ Salget på Agape gjelder bare i januar.
Gjest Linn24 Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 har de ikke utsalg i sept eller okt på hotell plaza i oslo tro? syntes jeg husker det. og at det er div modeller, 1000 kr pr kjole. og tiara for 250 kr. husker jeg riktig????
Frey Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Men, fjorårets modeller er kanskje da nedsatt i februar? De som de har igjen er nok også nedsatt ja, men de kan normalt ikke bestilles til å passe bruden slik nye modeller kan. I tillegg vil nok dette utvalget være relativt dårlig da salget på disse ville ha vart en stund allerede. Men man kan jo være heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå