Gå til innhold

Svir etter samleie!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Hei alle sammen!:)

Hver gang typen har "komt" inni meg, begynner det å svi. Det svir såpass mye at jeg ikke orker sex før et døgn etterpå. I begynnelsen kunne vi ha sex opptill 5 ganger om dagen.

Noen som har opplevd lignende, og har forslag til hva det kan være?

Har hatt regelmessig sex i over 1,5 år, og det er det siste året det har vært vondt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei alle sammen!:)

Hver gang typen har "komt" inni meg, begynner det å svi. Det svir såpass mye at jeg ikke orker sex før et døgn etterpå. I begynnelsen kunne vi ha sex opptill 5 ganger om dagen.

Noen som har opplevd lignende, og har forslag til hva det kan være?

Har hatt regelmessig sex i over 1,5 år, og det er det siste året det har vært vondt..

Har akkurat det samme. Da vi i starten brukte kondom, var sex fint også etterpå. Og gjerne et par ganger etter hverandre. Da jeg begynte på pillen, og han kom inni meg, har det aldri blitt mer enn en gang, så har jeg måtte vente til dagen etter. Det svir. Vi er begynt å hoppe av i svingen, det hjelper veldig. Dessverre ikke samme følese som at han kommer inni meg.

Det var noe reklame for en type såpe eller noe som kunne brukes etter samleie, men husker ikke hva den heter.

Skrevet

Bruker du p-piller, dvs vanlige kombinasjonspiller? Jeg hadde nemlig et evig problem med soppinfeksjoner som ble avløst av kløe og svie etter hvert samleie. Nå bruker jeg Cerazette, som ikke inneolder østrogen, og både sopp, kløe og svie er borte! Lurer på om det var østrogenet i p-pillene som var syndebukken ang mine plager.

Skrevet

Hm, der sa du noe ja. Går på p-piller ja, bruker microgynon. Kan jo skifte de ut, og se om det blir bedre da :) Takk for tips!

TS

Gjest Bendick
Skrevet

Jeg har et lite tips til deg, jenta mi...

Det er lurt å ikke begynne å ri den første typen du ser... Du må vente til du finner den du vil leve med. Et lite triks jeg har brukt er å få venninnen din til å ligge med han først og da kan du bare se om hun får noen sykdommer med merkelige navn, hvis ikke, så er trygt og da kan du bare kjøre på :)

Husk: Kan ikke så kornet før mølla er tømt ;)

Skrevet
Jeg har et lite tips til deg, jenta mi...

Det er lurt å ikke begynne å ri den første typen du ser... Du må vente til du finner den du vil leve med. Et lite triks jeg har brukt er å få venninnen din til å ligge med han først og da kan du bare se om hun får noen sykdommer med merkelige navn, hvis ikke, så er trygt og da kan du bare kjøre på :)

Husk: Kan ikke så kornet før mølla er tømt ;)

TS her

Har også et lite tips til deg, jenta mi...

Finn ut fakta før du kommer med sånne uttalelser.

Verken jeg eller typen har hatt andre, så vet du det. Så en sykdom er det ihvertfall ikke!

Vi har vært sammen i 1,5 år, og til nå er jeg hvertfall sikker på at det er han jeg vil leve med. Fins ingen bedre enn han.. så det så!

:)

Gjest Bendick
Skrevet
TS her

Har også et lite tips til deg, jenta mi...

Finn ut fakta før du kommer med sånne uttalelser.

Verken jeg eller typen har hatt andre, så vet du det. Så en sykdom er det ihvertfall ikke!

Vi har vært sammen i 1,5 år, og til nå er jeg hvertfall sikker på at det er han jeg vil leve med. Fins ingen bedre enn han.. så det så!

:)

Halla TS

1,5 år ja :) Snart sølvbryllup da eller? Blir nok en sykdom ellr to nå snart...

Skrevet
Halla TS

1,5 år ja :) Snart sølvbryllup da eller? Blir nok en sykdom ellr to nå snart...

Først må vi jo gifte oss, dumma;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...