Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel sitt... Jeg er lei av deodoranter som ikke gjør jobben sin! Og lei av å være bekymret for å få flotte svetteringer dersom jeg går med en trang topp eller en genser med en annen farge enn svart. Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jeg ikke klar over. Da følger jeg linken. Takk!! :)

Skrevet
Overskriften sier vel sitt... Jeg er lei av deodoranter som ikke gjør jobben sin! Og lei av å være bekymret for å få flotte svetteringer dersom jeg går med en trang topp eller en genser med en annen farge enn svart. Noen tips??

Svetter du mye bør du bruke aluminiumsklorid en gang i uken. Fås på apoteket. Ellers en vanlig deodorant til hverdags. Men jeg kan ikke anbefale noen fordi jeg svetter ikke så mye, så jeg vet ikke om en bra en. Men linken, der får du tips :)

Skrevet

Jeg vil anbefale Cosmica medical 72hr, som er en roll-on antiperspirant. Denne skal brukes bare hver 3. dag, og helst om kvelden. Denne er den eneste som hjelper for meg! Du får kjøpt den på apotek, og er også uten parfyme. Eneste minus er at den ikke bør påføres etter barbering, da dette kan svi. (iallefall på meg), men ellers helt topp!

Skrevet

Støtter siste forslaget! Funker bedre enn aluminiumsklorid på meg. <og så knuser den ikke i golvet hvis du skulle slippe den.... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...