Gjest pirjo Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Overskriften sier vel sitt... Jeg er lei av deodoranter som ikke gjør jobben sin! Og lei av å være bekymret for å få flotte svetteringer dersom jeg går med en trang topp eller en genser med en annen farge enn svart. Noen tips??
Nausicaä Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Dette temaet var oppe for ikke så veldig lenge siden. Og om du søker litt finner du sikkert mange gode tips.
Gjest pirjo Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Det var jeg ikke klar over. Da følger jeg linken. Takk!!
Linda644 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Overskriften sier vel sitt... Jeg er lei av deodoranter som ikke gjør jobben sin! Og lei av å være bekymret for å få flotte svetteringer dersom jeg går med en trang topp eller en genser med en annen farge enn svart. Noen tips?? Svetter du mye bør du bruke aluminiumsklorid en gang i uken. Fås på apoteket. Ellers en vanlig deodorant til hverdags. Men jeg kan ikke anbefale noen fordi jeg svetter ikke så mye, så jeg vet ikke om en bra en. Men linken, der får du tips
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Jeg vil anbefale Cosmica medical 72hr, som er en roll-on antiperspirant. Denne skal brukes bare hver 3. dag, og helst om kvelden. Denne er den eneste som hjelper for meg! Du får kjøpt den på apotek, og er også uten parfyme. Eneste minus er at den ikke bør påføres etter barbering, da dette kan svi. (iallefall på meg), men ellers helt topp!
Ginen Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Støtter siste forslaget! Funker bedre enn aluminiumsklorid på meg. <og så knuser den ikke i golvet hvis du skulle slippe den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå