Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Snowflake
Skrevet

Noen som har en favorittdeodorant/antiperspirant som de kjøper igjen og igjen? Og er det noen som har prøvd Biotherm sin? Har hørt og lest at den er veldig god... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg bruker Biotherm sin deo pure og er veldig fornøyd med den. Ingen planer om å bytte. Litt dyr dessverre.

Skrevet

Jeg vender alltid tilbake til Nivea Dry. Lukter mildt og gjør det den skal. Så fremt man ikke har et unormalt svetteproblem ser jeg ingen grunn til å kjøpe dyre deodoranter.

Gjest Snowflake
Skrevet

Ja, den er dyr... Men hvis den er god, er det egentlig greit:) Tusen takk for svaret=)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg bruker bare hva som helst fra matbutikken, syntes alt fungerer :) Men jobber i hudpleiesalong, og der selger vi masse av Matis sin. Kundene kjøper den igjen og igjen, og skryter den opp i skyene. Har ikke prøvd den selv.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg bruker forskjellige, blant annet Deo Pure, men jeg mistenker at jeg ikke tåler den så bra. Derimot tåler jeg Vaseline Intensive Care mye bedre, så den er blitt brukt masse de siste månedene. Jeg svetter lite eller ingenting, men har veldig sensitiv hud, og parfyme eller ikke er ikke det som avgjør hva jeg tåler og ikke.

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg bruker parfymerfri deo fordi at jeg ikke tåler med parfyme, men jeg svetter lite/ingenting så det er ikke noe problem. Bruker da fra clinique, vichy, vaselin intensiv care og cosmica, fornøyd med alle sammen.

Skrevet

Cosmica uten parfyme. Jeg svetter ikke mye, så da går det greit med parfymefri. Også er det jo så deilig at klærne ikke stinker deo!

Skrevet

Liker Biotherme Deo Pure igjen for noen uker siden. Liker den godt, lukter ikke så mye, og lager heller ikke rare flekker. Synes ikke den holder meg veldig tørr, men det er kanskje ikke så sunt heller?

Skrevet

Jeg klør så jeg blir sprø av de fleste deodoranter. Nivea er det eneste som funker for meg. Aner ikke hvor effektiv den er, siden jeg svetter svært lite.

Skrevet

Favoritten min det siste året har vært Clinique sin.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Min favorit er Vichy sin med parfyme (grønn kork). Hvis jeg ikke husker feil ble den vinneren i en test for ikke så lenge siden. Husker ikke helt hvor jeg leste det.

Skrevet
Min favorit er Vichy sin med parfyme (grønn kork). Hvis jeg ikke husker feil ble den vinneren i en test for ikke så lenge siden. Husker ikke helt hvor jeg leste det.

Den kom best ut i i test hos forbrukerrådet nå i høst. Den er også min favoritt, men litt i dyreste laget av og til. Så hvis det kniper med pengene bruker jeg Dermica deo med parfyme, under halve prisen, men veldig god den også.

Skrevet
Favoritten min det siste året har vært Clinique sin.

Den er min favoritt og er veldig grei når jeg har pause fra alu.kloriden.

Skrevet

Jeg bruker innimellom Yerka, men den er veldig sterk, men virker som bare det. Ellers så bruker jeg nå Palmolives stick, liker at den lukter så friskt som den gjør :)

Gjest glamhudpleier
Skrevet

Jeg bruker Clinique sin- fint at den er parfymefri. Hater at det lukter av deodoranter. Biotherm syns jeg er litt "våt", tørka jo aldri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...