Gå til innhold

hikking - blir flau

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mona Lisa_*
Skrevet

Jeg reagerer så rart mår folk begynner å hikke. synes nesten det er litt flaut liksom. så når kjæresten min hikker, så sier jeg liksom ingenting. blir nesten bare litt flau. er det flere som har det sånn. jeg vet ikke hva jeg skal si til folk som begynner å hikke!

noen flere som har det sånn at de blir litt utilpass hvis folk sitter og hikker og lager rare lyder?

jeg blir jo kjempeflau hvis jeg selv hikker og. men det er jo bare helt normalt så hvorfor blir jeg flau? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes jeg høres fryktelig tullete ut. Du får gå ut av rommet når noen hikker, eller konsentrere deg om tv eller avisa eller lignende. Dumt å bli opphengt i noe sånt, hikking er en normal kroppsfunksjon. Tror du rett og slett må ta deg sammen litt og ikke tenke "problem".

Skrevet

Haha, jeg hikker ganske ofte :) Litt kjedelig om jeg har kunder på jobben, men med venner bare komenterer de det og ler.. Hikker ikke såå ofte da, men mer en vanlig for Ola Normann er jeg ganske sikker på ;)

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Huff jeg begynner å hikke nesten hver gang jeg ler. Også ler vi bare enda mer og da klarer jeg ikke stoppe å hikke. :ler:

Vi har vel alle forskjellige greier vi synes er ubehagelig å pinlig. Men husk at selv om du syns det er kjempeflaut å hikke eller at andre hikker, trenger ikke de rundt deg tenke på samme måte.

hikk hikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...