Gjest Spinningdama Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg tenkte å begynne på spinning på treningsstudioet, hvilket antrekk og sko tropper jeg opp i da?? Legg gjerne ved en link til noe jeg kan kjøpe;)
Tinemor Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg liker å spinne i sykkelshorts og en trang t-shirt. Sykkelshortsen er uten polstring, altså en helt vanlig sykkelshorts. Jeg liker å ha t-shirten trang sånn at jeg ikke kjenner svetten som renner på magen. Passer også på at den er lang nok, sånn at ikke "rørlegersprekken"/g`en syns. (ekkelt å sitte bak sånt ) Bruker også jazz-bukse/trang tights med lange ben til spinning. Liker at det er ettersittende. Bretter ofte opp de lange, for liker å ha leggene bare. Har i tillegg vanlige sokker som jeg dytter ned (altså ikke drar langt oppover leggen, sportsbh (såklart) og har egne spinningsko. Noen sentre har utlånssko eller pedaler der du kan bruke vanlige joggesko. Personlig liker jeg å ha mine egne sko, og tråkket blir mye bedre hvis du har spinningsko. I tillegg har jeg med meg vannflaske og håndkle + pulsklokke. Dannet du deg et bilde? Har ikke link her nå, men skal legge ut om jeg kommer over en fin en Lykke til på spinninga, det er fantastisk moro Endret 7. januar 2008 av Tinemor
Puserjenta Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hei hei! Jeg bruker capri tights når jeg spinner, fra XXL. Ikke helt den som er på linken, men prisen er lik. Også bruker jeg en vanlig t-shirt, men litt utrigning og korte ermer. Blir så fryktelig svett. http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=54170 Jeg har også fått spinningsko i julegave http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=53025 Jeg har herreutgaven for jeg måtte opp en str i spinnsko. Hilsen Puserjenta
Rosalie Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Sykkelshorts med padding og uten truse under (sømmene i trusa kan gi gnagsår "der nede", trenings-BH og mikrofiber-skjorte/sykkelskjorte. I tillegg bruker jeg sykkelsko med klikk-kloss (samme sko som jeg bruker ute om sommeren, godt vasket). I tillegg har jeg med en liter vann + håndkle - svetter som en gris.
Suzy Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ei t-skjorte etter smak og sykkelbukser med polstring (enten korte under ei lang jazzbukse, eller caprivarianten) - det fungerer helt ok med vanlig aerobicsko til å begynne med, men når du har syklet en stund og kanskje kjenner at du kommer til å fortsette med det en stund, så kjøp deg sykkelsko.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå