Gå til innhold

diadem og smykker med "diamanter"

Anbefalte innlegg

Gjest Linn24
Skrevet

hva syntes dere om å ha diadem og smykker med "diamanter" når kjolen og sløret har perler?

det blir vel ikke rart?

eller ville dere heller valgt med perler?

Videoannonse
Annonse
Gjest *marie*
Skrevet

Ikke så mye til hjelp, men får i alle fall dyttet tråden din litt opp Linn :-D

Funderer på det samme selv- er egentlig en perlejente og hadde tenkt til å ha perlesmykker, selv om det er strass i sløret. Som hun på brudebutikken sa, mange smykker har jo både perler og diamanter, så det kan fint kombineres.

Nå har jeg forelsket meg i en krystalltiara (ikke "diamanter") og lurer på om jeg fortsatt kan ha perlesmykkene... :fnise:

Men over til det egentlige spørsmålet :

Har du prøvd smykker og kjole sammen? Da er det jo lettere å se... og så kommer det jo litt an på hvor stor kontrast det blir. Nå er det vel ikke så store perler hverken på kjolen eller sløret, så da ken jeg egentlig ikke tenke meg at det er et problem.

Gjest Linn24
Skrevet
Ikke så mye til hjelp, men får i alle fall dyttet tråden din litt opp Linn :-D

Funderer på det samme selv- er egentlig en perlejente og hadde tenkt til å ha perlesmykker, selv om det er strass i sløret. Som hun på brudebutikken sa, mange smykker har jo både perler og diamanter, så det kan fint kombineres.

Nå har jeg forelsket meg i en krystalltiara (ikke "diamanter") og lurer på om jeg fortsatt kan ha perlesmykkene... :fnise:

Men over til det egentlige spørsmålet :

Har du prøvd smykker og kjole sammen? Da er det jo lettere å se... og så kommer det jo litt an på hvor stor kontrast det blir. Nå er det vel ikke så store perler hverken på kjolen eller sløret, så da ken jeg egentlig ikke tenke meg at det er et problem.

ja, det er jo sant, at man får diadem med begge deler. :tommelopp:

Jeg fikk et smykke av min kjære til jul. med tre hjerter i, (diamanter)

i 3 forskjellige str. han hadde blitt så utrolig glad hvis jeg hadde brukt det. det er jo ganske stort, men perlene på kjolen og sløret er jo små da.

jeg har ikke prøvd kjole og smykke sammen, jeg får nok ikke kjolen hjem før i april/mai tenker jeg. så da har jeg jo litt tid på meg til å lete etter noe da. men det blir litt pes å dra med seg kjolen til butikkene. :fnise:

jeg spurte brudenes dronning, mona grudt, og ho syntes det hørtes veldig fint ut å kombinere "diamanter" og perler. ho syntes jeg skulle gjøre som jeg selv følte.

ikke så stor hjelp. :fnise:

for jeg er jo så usikker. hihi.

Gjest snazaroo
Skrevet

Dette lurer jeg også litt på :jepp:

Har lagt ved bilde av detaljene på overdelen min, håper det er lov?...

Det er små perler på overdelen og så små diamanter i sløret, som er hoftelangt.

Jeg tenkte å bruke et pent kjede jeg fikk av kjæresten min den første bursdagen min, vi var sammen :rødme: Synes det er et nydelig og enkelt anheng, med flere små diamanter, hvitt gull. I tillegg tenkte jeg å ha små diamantøredobber. ikke noe store greier på meg.

Hva tenker dere om det egentlig? Jeg er så usikker jeg. Jeg er ikke så veldig smykke menneske, iallefall ikke store smykker. Heller enkle, pene smykker.

Siden jeg skal ha slør, skal jeg ikke ha diadem da. Det går kanskje an å ha begge deler, for alt jeg vet.... :sjenert:

Lykke til med smykkeleting. Kan tenke meg at det er litt vanskelig å slepe med seg kjolen rundtomkring til gullsmeden ja :fnise:

post-18727-1199795776_thumb.jpg

Gjest Linn24
Skrevet
Dette lurer jeg også litt på :jepp:

Har lagt ved bilde av detaljene på overdelen min, håper det er lov?...

Det er små perler på overdelen og så små diamanter i sløret, som er hoftelangt.

Jeg tenkte å bruke et pent kjede jeg fikk av kjæresten min den første bursdagen min, vi var sammen :rødme: Synes det er et nydelig og enkelt anheng, med flere små diamanter, hvitt gull. I tillegg tenkte jeg å ha små diamantøredobber. ikke noe store greier på meg.

Hva tenker dere om det egentlig? Jeg er så usikker jeg. Jeg er ikke så veldig smykke menneske, iallefall ikke store smykker. Heller enkle, pene smykker.

Siden jeg skal ha slør, skal jeg ikke ha diadem da. Det går kanskje an å ha begge deler, for alt jeg vet.... :sjenert:

Lykke til med smykkeleting. Kan tenke meg at det er litt vanskelig å slepe med seg kjolen rundtomkring til gullsmeden ja :fnise:

så utrolig fin kjole. :klemmer:

syntes det ser ut som det glitrer litt i de perlene på kjolen?

tror du fint kan bruke det smykke da iallefall.

er så usikker på sånt jeg også.

joda, slør og tiara er utrolig fint sammen. :)

jeg skal iallefall ha begge deler. ;) hihi.

:klemmer:

Gjest snazaroo
Skrevet
så utrolig fin kjole. :klemmer:

syntes det ser ut som det glitrer litt i de perlene på kjolen?

tror du fint kan bruke det smykke da iallefall.

er så usikker på sånt jeg også.

joda, slør og tiara er utrolig fint sammen. :)

jeg skal iallefall ha begge deler. ;) hihi.

:klemmer:

Takk :)

Jeg falt pladask for den kjolen. Dro å prøvde den da jeg så den på en nettside for en butikk i oslo. Helt perfekt satt den, så da kjøpte jeg den. Jeg vet at jeg er utrolig heldig som fant den med en gang.... Mange som sliter leeeenge før de finner den "rette" kjolen ja.

Det er små perler, de glitrer litt. Dermed tror jeg at det kan bli nydelig med et enkelt kjede. Synes det er dumt å bruke masse smykker, da jeg ellers ikke gjør det da. Dette gjelder også sminken. Jeg bruker sjelden mye sminke og det vil jeg unngå på denne dagen også. Folk skal kjenne meg igjen, hehe.

Har vært i 2 bryllup hvor bruden var ukjennkjennelig! Den ene var tanten min.... Veldig rart. Husker jeg tenkte at jeg skulle unngå den dagen jeg skulle gifte meg.

Nå sklei jeg ut, hehe. Så hyggelig å "snakke" med andre bruder her inne. Jeg trodde jeg skulle være litt mer bridezilla enn jeg er. men det kommer vel når det nærmer seg. 7 mnd igjen....

Har du noen bilder eller?

Det er så spennende.

har ikke tenkt på tiara i det hele tatt jeg, siden jeg trodde man ikke kunne ha begge deler. Hehe. Godt å være uvitende når det gjelder bryllup egentlig altså, hehe.

Gjest *marie*
Skrevet
Siden jeg skal ha slør, skal jeg ikke ha diadem da. Det går kanskje an å ha begge deler, for alt jeg vet....

Skal ha begge deler jeg også :-D

Gjest skriva
Skrevet

Jeg synes det er finest når smykkene tar opp detaljer fra kjolen, altså perler til perler og diamanter til diamanter :)

Gjest *marie*
Skrevet
Jeg synes det er finest når smykkene tar opp detaljer fra kjolen, altså perler til perler og diamanter til diamanter

Hva synes du man skal gjøre når det er krystaller på tiaraen da?

Ikke så lett å finne krystall smykker, og det er jo hverken perler eller diamanter. Er litt rådvill jeg...

Gjest Linn24
Skrevet
Takk :)

Jeg falt pladask for den kjolen. Dro å prøvde den da jeg så den på en nettside for en butikk i oslo. Helt perfekt satt den, så da kjøpte jeg den. Jeg vet at jeg er utrolig heldig som fant den med en gang.... Mange som sliter leeeenge før de finner den "rette" kjolen ja.

Det er små perler, de glitrer litt. Dermed tror jeg at det kan bli nydelig med et enkelt kjede. Synes det er dumt å bruke masse smykker, da jeg ellers ikke gjør det da. Dette gjelder også sminken. Jeg bruker sjelden mye sminke og det vil jeg unngå på denne dagen også. Folk skal kjenne meg igjen, hehe.

Har vært i 2 bryllup hvor bruden var ukjennkjennelig! Den ene var tanten min.... Veldig rart. Husker jeg tenkte at jeg skulle unngå den dagen jeg skulle gifte meg.

Nå sklei jeg ut, hehe. Så hyggelig å "snakke" med andre bruder her inne. Jeg trodde jeg skulle være litt mer bridezilla enn jeg er. men det kommer vel når det nærmer seg. 7 mnd igjen....

Har du noen bilder eller?

Det er så spennende.

har ikke tenkt på tiara i det hele tatt jeg, siden jeg trodde man ikke kunne ha begge deler. Hehe. Godt å være uvitende når det gjelder bryllup egentlig altså, hehe.

jeg har sendt deg en link med bilder av kjolen på pm jeg snazaroo. :)

Gjest skriva
Skrevet
Hva synes du man skal gjøre når det er krystaller på tiaraen da?

Ikke så lett å finne krystall smykker, og det er jo hverken perler eller diamanter. Er litt rådvill jeg...

Til krystaller kan det være fint med både perler og diamanter. Helst ikke begge deler på en gang, men en av delene. Er det ingen stener på kjolen din? Er det noe "bling" på tiaraen? Er tiaraen sølv? Da kan du finne et sølvsmykke med enten diamant eller perler, og det vil passe fint sammen :) Jeg liker godt at det er en helhet, men det betyr ikke at alt må være likt. Du blir nok kjempefin uansett hva du bestemmer deg for :jepp:

Gjest snazaroo
Skrevet
jeg har sendt deg en link med bilder av kjolen på pm jeg snazaroo. :)

Den er alldeles nydelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...