Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har persienner ( i tre ) på kjøkkenet i dag, men har lyst på litt forandring og vurderer liftgardiner. Har to vinduer, det ene er helt uten innsyn, men det andre liker jeg å dekke til når det er mørkt ute og lyst inne grunnet litt innsyn fra forbipasserende. Hva gjør dere som har liftgardiner, trekker dere ned liftgardinen, eller bruker dere en enkel persienne i tillegg? Lurer på om det kan bli litt voldsomt med nedtrukket liftgardin (vil ha Marimekkomønstret) og om jeg heller bør slå meg til ro med persiennene som kan blendes igjen uten å dekke 100%. Er det forresten noen som har sett en annen persienneløsning som er pen utenom vanlige trepersienner? (ønsker heller ikke de hvite eller stålfargede fra Ikea)
Gjest Asti Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 (endret) ..... Endret 14. desember 2009 av Asti
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Takk for tips (og for titten) Vanedis. Skal sjekke ut dette alternativet, det så veldig bra ut på bildene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå