Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne svart på flere, men velger dette spørsmålet først!

Hva legger du i å bruke abort som prevensjon? Å bevisst satse på å abortere hver graviditet, eller å ha ubeskyttet sex uten å tenke på konsekvensene noen få ganger/noen måneder, og så ta abort?

Det å si at noen bruker abort som prevensjon betyr at om du blir gravid å ikke ønsker det, så er det bare å ta en abort - så enkelt lizm...

Det mener jeg med å BRUKE abort som prevensjon! Trodde det var tydelig for de fleste hva det innebar, men vel her har du det!

Må også minne noen på at tråden handler om noe annet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Må også minne noen på at tråden handler om noe annet!

Tråden handlet om vordene mødre over 38 som kunne testes ut om embyroet hadde danelse til Downs Syndrom....sånn var det ja, det var det tråden handlet om!

De fleste fostre med 47 kromosomer ender som spontan aborter. Det er bare 15 av 100 som fødes.Denne feilen opptrer ellers tilfeldig, og kan ramme hvem som heist. Det er likevel slik at risikoen for å få et barn med Downs syndrom er større jo eldre moren er.

Link til resten av innlegget

Jeg bare nevner det jeg :)

Innlegg endret grunnet copyright.

Lillebøll - mod

Endret av lillebøll
Gjest Badiane
Skrevet (endret)
Tråden handlet om vordene mødre over 38 som kunne testes ut om embyroet hadde danelse til Downs Syndrom....sånn var det ja, det var det tråden handlet om!

De fleste fostre med 47 kromosomer ender som spontan aborter. Det er bare 15 av 100 som fødes.Denne feilen opptrer ellers tilfeldig, og kan ramme hvem som heist. Det er likevel slik at risikoen for å få et barn med Downs syndrom er større jo eldre moren er.

Jeg bare nevner det jeg :)

Kanskje det er en idé å oppgi kilde for det du siterer? :)

http://www.norsknettskole.no/fag/ressurser...lsen/page2.html

Endret av lillebøll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...