Gjest Gjest_sophia_* Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Ja, nesten da.....Utrolig hvor mye mere tid det tar og få den ned, enn å få den opp. Endelig pakket ferdig og fått det på loftet, så oppdager vi alle julelysene ute. Har dere pakket vekk julen?
Arkana Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg hadde tenkt å ta ned alt i løpet av helgen, men hadde så mye annet å gjøre og motivasjonen var ikke helt på topp så det ble utsatt. Men håper å få alt vekk i løpet av de neste par dagene. Vanligvis har vi tatt ned julepynten første nyttårsdag.
Gjest Asti Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 (endret) ...... Endret 14. desember 2009 av Asti
FantasDick Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Vi har ikke vært hjemme i julen/romjulen, så vi hadde nesten ikke pynt hjemme. Men tok ned det lille vi hadde i går. Deilig!
Gjest _Leela_ Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Tok ned det vi hadde igår, helt greit selv om det er litt koselig med jul. Var litt godt å få frem de tingene som hadde blitt gjemt bort til fordel for julepynten igjen. Eneste som har overlevd er ei julestjerne, den blir nok stående til den blir "stygg". Og når jeg tenker etter står fremdeles adventsstaken og julestjerna i vinduene sine. Så er altså litt jul fremdeles.
Gjest Elize Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Julen her i huset ble tatt ned 3.desember. Da orket jeg ikke mer. Begynte på jobb da og da er liksom julen over for min del.
jente 79 Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Jula ble tatt ned på lørdag. Da hadde vi en generell sjau i huset, så godt å få tatt det samtidig...
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Julen her i huset ble tatt ned 3.desember. Da orket jeg ikke mer. Begynte på jobb da og da er liksom julen over for min del. 3. desember? Du lot ikke pynten stå til julaften engang?
mia83 Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Vi ryddet vekk jula i helgen.. Bare kjøkkengardinene gjenstår og de får jeg ta i kveld eller i morgen. Og lysene ute da.. har ganske mange.
Grissini Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Jeg ryddet vekk julen 02.01. Koselig å pynte, men jammen godt å få det vekk også...
Trampe Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Vi tok bort alt i går, og organiserte i kasser. En for advent, en for juletrepynt og to for julegreier. Da blir de lette å finne frem til neste år
Brunhilde Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Julen her i huset ble tatt ned 3.desember. Da orket jeg ikke mer. Begynte på jobb da og da er liksom julen over for min del. Jeg syns nok at 3. desember var litt tidlig, ja. Her tok jeg, som vanlig, bort alt 1. januar. Det er koselig å finne frem julepynten, enda bedre å få den bort igjen.
Alison Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Vi ryddet bort det meste på lørdag. Har igjen den 7-armede adventsstaken og stjernen i vinduet + å vaske kjøkkenvinduet hvor vi har laget ruter med rød tape og sprayet på snøspray. Senest nå til helgen skal siste rest være borte. Det er i grunnen helt greit at jula er over for denne gangen.
Gjest *smak* Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Julen er forsvunnet her også i dag. Det er alltid koselig og hente frem julepynten, men akk så herlig å pakke den ned igjen . Blir for mye pynt til å ha hele året.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Jeg holder igjen, litt til... Juletre og adventsstaker skal få stå til helgen. Noen må holdene tradisjonene ved like, og vente til 13. januar. 20. dag jul..., Knut jager julen ut!
Trillrund Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Tenkte egentlig å pakke sammen i går, men så var juletreet så fint at jeg ville nyte det en dag til... I dag derimot er alt ryddet bort....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå