Gjest gf Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Noen som har lagt inn silikon på klinikken Stokkan i Trondheim? Vet dere da om de kun legger implantatet over brystmuskelen, eller praktiserer de også med å legge den under? Blir det stygt å legge inn silikon over brystmusken om man ikke har så mye underhudfett/overflødig hud?
Diezel Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg visste ikke at det gikk an å legge den under!? Har du tenkt å få silikonpupper? Hvis ja - gjerne oppdater etterhvert!
Gjest gf Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Slik jeg har forstått det så legges det under muskelen for at det skal se mer naturlig ut hos tynne folk med silikonpupper, slik at det ikke bare blir to runde baller. Jeg vurderer sterkt silikonpupper! jeg er i researchperioden. MYE jeg lurer på gitt..
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Helt klart finere med under brytsmusklene enn over, det ser mer naturlig (noe jeg også skrev i et silikon-innnlegg for ca 1min siden). De jeg har vært borti så helt perfekte ut. Det var operert inn 500 ml, men det var faktisk vanskelig å se at det var silikon fordi det så naturlig ut. Rent bortsett ifra at puppene stod like mye rett opp uten BH som med BH. Ikke mange som kan gå på byen med kun topp uten BH under samtidig som puppene står rett ut og samtidig har perfekt fasong. Jeg savner virkelig de puppene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå