Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei! Jeg hopper i dag ca 1.88-1.90 i stille lengde men har et mål på 2.20. Har ikke trent på det i det hele tatt(prøvde nå tre ganger og hoppet da 1.88-1.90). Noen om har konkrete øvelser til meg for at jeg forest mulig skal nå målet mitt? Og noe som vet hvor fort jeg burde klare dette?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Spensttrening, eksplosiv styrke. Basistrening.no har et voldsomt utvalg av øvelser, mye med video.
momo Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Masse spenst trening må til og greit og ta litt forskjellig. Når jeg var ynge hoppa jeg stillestående over 2 m, husker ikke hvor langt, men tok skolerekorden. Jeg var da keeper og trene spenst ganske mange ganger i uka.
Supraspinatus Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Dype Knebøy med høy belastning. Knebøy med mindre belastning og hopp. Hopping med vekter Stille lengde med vekter. Spretthopp (hopp fra en lav høyde (30-80cm) og hopp umiddelbart når du lander, på spretten.) Teknikktrening. Teknikktrening. Teknikktrening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå