Gjest Gjest_susanne_* Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 I hele går så kjente jeg at jeg hadde fryktelig vondt i magen og skjønte ikke helt hva det kom av. Også gikk det en time og jeg gikk på do og så at jeg har fått mensen. Også tok jeg smertestillende. Men utover kvelden så hadde jeg fortsatt like vondt. Også i hele natt har jeg ligget å pidd meg i menssmerter. Jeg tok igjen smertestillende men det hjelper ikke noe. Jeg pleier da ikke å ha så mye menssmerter jeg. Også en annen ting så fikk jeg mensen en uke før jeg skal ha den tror jeg. Jeg pleier å få mensen midt i måneden og det er jo en uke for tidlig det. Hvorfor? Og hvorfor har jeg så fryktelig vondt nå? Mere menssmerter enn jeg pleier å ha? Jeg er fryktelig bekymret jeg da. Noe må være galt. Jeg har ikke hatt så sterke menssmerter siden jeg gikk påungdomskolen og på vidregående og det er jo 15 - 10 år siden. Og menssmertene mine pleier da ikke vare i tolv - femten timer? De pleier å gå av seg selv etter ca. fem timer vanligvis. Hvorfor gjør det så sinnsykt vondt nå? Og i flere timer enn vanlig de siste årene?
Gjest Askepott1 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 I hele går så kjente jeg at jeg hadde fryktelig vondt i magen og skjønte ikke helt hva det kom av. Også gikk det en time og jeg gikk på do og så at jeg har fått mensen. Også tok jeg smertestillende. Men utover kvelden så hadde jeg fortsatt like vondt. Også i hele natt har jeg ligget å pidd meg i menssmerter. Jeg tok igjen smertestillende men det hjelper ikke noe. Jeg pleier da ikke å ha så mye menssmerter jeg. Også en annen ting så fikk jeg mensen en uke før jeg skal ha den tror jeg. Jeg pleier å få mensen midt i måneden og det er jo en uke for tidlig det. Hvorfor? Og hvorfor har jeg så fryktelig vondt nå? Mere menssmerter enn jeg pleier å ha? Jeg er fryktelig bekymret jeg da. Noe må være galt. Jeg har ikke hatt så sterke menssmerter siden jeg gikk påungdomskolen og på vidregående og det er jo 15 - 10 år siden. Og menssmertene mine pleier da ikke vare i tolv - femten timer? De pleier å gå av seg selv etter ca. fem timer vanligvis. Hvorfor gjør det så sinnsykt vondt nå? Og i flere timer enn vanlig de siste årene? Hei! Vet ikke hva som er grunnen til at du har så vondt men det kan jo være menssmerter. Jeg har ligget å vridd meg i hele natt pga. dette. Menssmerter kommer og går litt tror jeg, for det er lenge siden jeg hadde SÅ vondt sist! Det er mange ting som kan påvirke mensen så den ikke kommer på samme tidspunkt hvær gang. F.eks. stress, forandring i klima, trening, kosthold osv. Men hvis du har så vondt burde du kanskje kontakte legevakta for sikkerhets skyld, det kan jo være noe annet! Håper det går bra med deg! Klem fra Askepott
theamoren Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 jeg har også hatt det sånn denne mnd. vondt mener jeg.. menssmerter når jeg ikke har mensen.. har ligget på sofaen og vridd meg hele helga. skikkelig vondt.. skal ha mensen omca 14 da... syns også det er litt merkelig.. liker det ikke. har hatt det før også. da gikk jeg i mange uker. da gikk jeg til legen og gynekolog... Ingenting i veien med meg. alt bra. ho sa det var normalt--- vet ikke jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå